воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Чоловікові у віршах

"Привітання з днем народження чоловікові"


Відклади справи в сторонку
І предайся насолод.
Можна знову стати дитиною,
Чоловік мій милий, в День народження.
Я тобі бажаю всього,
Що твоя душа лише хоче.
Щастя, грошей щоб вистачало,
Кожен день успіх лише готував!


Коханому чоловікові бажаю,
Багато щасливих хвилин.
І від душі вітаю
Знай, тебе люблять і чекають!
Бажаю тобі не здаватися,
Прощати, розуміти, не хворіти.
В житті всього досягати,
І все, що захочеш, мати!


"Привітання чоловіка з днем народження"


Нехай буде цей день
Всіх інших щасливіший,
І яскравіше, світліше і радісніше всіх;
Нехай буде життя твоє
Глибокої і красивою,
Нехай освятить її веселий дитячий сміх!
Люби рідних, друзів
І будь у відповідь коханим,
Не знай зради і гіркоті розлук,
Завжди і всюди будь непереможним,
Не забруднюючи при тому душі і рук.


Пестив, плекав і на руках носив
І обожнював і просто любив.
І також сьогодні ти суперський чоловік,
Хороший батько і відданий друг.
Бажаю, що ти залишався собою,
Ти мій ідеал, мій чарівний герой.


"Поздоровлення коханому чоловікові на день народження"


Ми разом далеко не перший рік,
Але все одно люблю тебе не менше,
Я знала, що з тобою мені пощастить,
І стала я – найщасливішою з жінок!
Пишу я в День Народження, милий, твій
Тобі на телефоні привітання:
Будь щасливий! Дуже чекаю тебе додому!
І буде дуже смачним частування!


Дорогий, коханий чоловік,
Вітаю!
Виконання мрії,
Я бажаю!
Ніколи не сумувати,
Не боятися
І всього, чого хотів
Добиватися!
Нехай твоє здоров'я
Міцним буде,
Нехай вибачають,
Шанують люди!
Я тебе люблю,
Розумію.
І від усієї душі,
Обіймаю.


"Поздоровлення чоловікові на ін"


З тобою мені затишно, тепло і легко,
І кожній хвилинці я рада.
За щастям не треба ходити далеко –
Воно посміхається поруч!
І руку подасть, і підставить плече.
Я вся в його ласкавій влади.
Коханий, мене обійми палко,
Адже ти моя гордість і щастя!
А я вітаю з рожденьем тебе,
Бажаю, щоб все вдавалося.
Всім серцем своїм безмежно люблячи,
Бути кращою дружиною постараюся.
Ти багато працюєш і втомлюєшся.
Але відпустка вже не за горами.
В мені ти завжди розуміння знайдеш –
Один одному опора – ми самі.
Коли ти, прийшовши після важкого дня,
Тепло обіймаєш за плечі,
То я розумію – ти любиш мене,
Мій славний, рідний чоловічок!


У мене є тільки ти,
Але з тобою мені сльози не страшні,
Адже ти такий один
І більше не знайти.
Мій раб і пан,
І чоловік і сім'янин.
Хочу, щоб щасливий був,
Мене завжди любив.
І щоб був здоровий,
Як багато волів.
З Святом тебе,
Знай, що я з тобою завжди.


Яке званье справжнього чоловіка
І життя, і долі його вінець?
Звичайно, це чоловік – рідний, коханий,
Звичайно, це люблячий батько.
Ми всією сім'єю сьогодні вітаємо,
Хочемо побажати тобі здоров'я,
Все збудеться – ми це точно знаємо,
Такий, як ти, гідний процвітати!


З Днем народження, чоловік коханий!
Привітання отримуй!
Будь щасливим, мій милий,
Запрошуй гостей на чай.
Нехай подарунки на День народження,
Всім порадують тебе,
І для щастя і везіння
В небо пустимо голуба!


Бажаю тобі, дорогий,
Удачі, гідної роботи,
Величезного щастя, любові,
Моїй невпинної турботи!
Бажаю тобі, мій чоловік,
У всьому добиватися успіху!
Нехай вдома чекають відпочинок, затишок
Та музика нашого сміху!


Ну що, мій солодкий, це свято - твій!
Так нехай же буде славним день
в який ти народився.
Нехай навіть грізна красуня-заметіль
В твій будинок з чудовим привітанням постукає.
Але я хочу вкрасти її слова.
Хочу бути першою, хто тебе привітає.
Нехай буде життя твоє безхмарне світла
І ніколи удача не залишить.


Наш тато, чоловік, ти сильніша,
Тебе ми любимо дуже,
Все по плечу завжди тобі,
І комп, і молоточок...
Ти будуєш хату, і цей будинок
Ми радо наповнимо,
Ми постараємося, щоб у ньому
Ти щасливий був по повній!
Бажаємо ми в день народження
Прийти скоріше з роботи,
Все-Все встигнути та не хворіти,
Бути вдома по суботах!





З добрим ранком, дорогий,
З днем народження, милий мій,
Я тобі бажаю щастя,
І цінувати своє багатство,
Не квартиру, машину —
А красуню дружину,
Ніжним будь, чуйним,
У справі заповзятливим,
Нехай тобі завжди щастить,
Дорогий, люблю тебе!


Шлю тобі я привітання,
Гаряче улюблений чоловік.
І бажаю в День народження
Щоб ні в чому не знав ти потреб.
Будуть щастя і удача,
Гроші, вірні друзі.
Загалом, все, що багато значить,
Вічно в тебе.


Мій хороший, мій коханий,
З Днем Народження тебе,
Побажаю, щоб вистачало –
На тебе і на мене:
Дивовижних відкриттів,
Грошей - просто щогодини.
І щоб щастя привязалось,
І не покидало нас!
Щоб був достаток у домі,
Щоб були відпустки,
Щоб ми з тобою жили
І любили на століття!


Мій чоловік, мій славний ніжний Ангел!
Я вітаю з днем народження тебе!
І нехай всі біди тікають подалі,
Хай життя подарує ніжності, тепла!
Нехай вітер дме в вітрила попутний,
Хай щастя ходить за тобою по п'ятах!
Нехай наш будинок для тебе, як і раніше, затишний,
Дорога життя хай - без купин і ям!


Нехай грає щастя скрипка,
Хай квітне твоя усмішка!
Нехай радість буде,
Радість струменить до ранку!
Буде життя твоє безтурботної,
Смуток - короткою, щастя - вічним!
Світить хай любов, як музика,
Мій коханий чоловік!
І тобі, коханий мій,
Дме нехай і вітер з моря,
І приносить знову і знову
Нам чарівну любов!


Мій гордий, пристрасний володар,
Всім серцем обожнюю!
Серед високих гір і рівнин
Прекрасніше не знаю!
Нехай не розлучить нас доля,
Нехай не охолоне ложе,
І збереже любов моя,
В біді будь допоможе!


Чоловік мій перший чоловік
І останній, і один він.
Для мене є був і буде
Моя пам'ять не забуде.
У день його народження
Розцілую прям все.
Подарую ось ці рядки —
Краще, ніж будь-які ноги,
Ну звичайно не мої,
Але вони і так твої.
Кращий в світі ти чоловік,
Мені іншого Пана
Більше немає, і навряд чи буде.
Моя пам'ять не забуде.

Комментариев нет:

Отправить комментарий