воскресенье, 14 августа 2016 г.

Щиросердечні Вітання з Днем Народження Чоловікові у віршах

"Класні поздоровлення чоловікові з ін"


Сьогодні ювілей твій, вітаю!
Нехай всі твої мрії і надії
Здійсняться! Я це точно знаю!
Нехай життя, як у казці - милою краси!
Ти найкращий чоловік на цьому світі,
Хай щастя відображається в очах!
Любов нехай буде за тебе у відповіді,
Нехай невідомий буде тобі страх!


У чоловіка день народження,
Коханий, вітаю!
І щастя, без сумніву,
Я щиро бажаю!
Дружину любити і жалувати,
Дітей не ображати,
Своєю посмішкою радувати
І далі процвітати!


"Сучасні поздоровлення чоловікові з днем народження"


У нас сьогодні звану вечерю.
Я ненадовго отвлеку.
Сьогодні день народження чоловіка.
Про нього скажу я, як зможу:
Мій чоловік-годувальник і годувальник.
За що особливо люблю,
Що віковий дотримуючись звичай,
Він весь дохід несе в сім'ю.
Живу давно з моїм чоловіком
Я як за кам'яною стіною,
Він завжди був надійним другом.
І вірною я була дружиною.
Здоров'я у нього чимало,
Його нечасто бачить лікар.
Прошу я всіх підняти келихи,
І побажати йому успіхів!


Будь щасливим, навіть знаючи –
Щастя не навік;
Будь коханим – лише любов'ю
Врятований буває осіб;
Твердим будь – труднощі
Не зірвись;
Щоб не трапилося –
Це життя!
Ми – два «я» - разом назавжди.
Роки пробіжать, як тала вода....
Ти і я поруч –
Чоловік і дружина.


"Нові поздоровлення чоловікові з днем народження"


Разом ми з тобою на пару
Пройшли вже чимало.
Мені до вподоби цей шлях:
У ньому сімейного життя — суть.
Мені з тобою дуже спокійно
І комфортно, між іншим.
Ти всі труднощі сім'ї
Взяв на плечі свої.
Побажаю сил, здоров'я
І тримайся моєю любов'ю.


З днем народження мій милий,
Найкращий чоловік коханий!
Для тебе вдягла цей я наряд,
Щоб ти був, сонце, радий.
Дай я тебе поцілую
Мою половиночку рідну,
Без тебе життя не уявляю
З днем народження вітаю!


Мій дорогий! Я обожнюю
Тебе і в профіль, і в анфас,
І стільки я тобі бажаю,
Що від хвилювання зараз
Всього, на жаль, не перерахую!
Я щаслива, що ти зі мною!
Все моє життя, в хорошому сенсі,
За міцною кам'яною стіною!
Здоров'я є – і все на світі
Додасться до долі твоєї!
Зараз ти – в самому розквіті сил!
Дружині – шампанського налий!


Мій ненаглядний! Мій чоловік!
В черговий твій ювілей,
Моя друга половина,
Тобі бажаю бути сміливіше –
Впевнено сім'єю правити,
До дружини, як і раніше, палати...
Дозволь же мені тебе привітати
І багато щастя побажати!


Мій чоловік – він справжній чоловік,
Прекрасний чоловік,
Завжди спокійний, розумний, сильний,
Вселяє повагу всіх!
Люблю тебе я, мій коханий,
І ніколи не відпущу.
Сьогодні з днем народження, милий,
Тебе привітати я хочу!


Чоловік – стіна, скеля, опора
І надійне плече!
Навіть якщо сваримося –
Миримося легко!
Ти сильний, коханий мій –
Будь ще сильніше!
Ти везучий, мій герой -
Успіх до тебе тягне!
А вже як мене тягне -
Просто не сказати!
Доживемо до вечора –
Зумію довести!


Ти найближча людина
З тобою пов'язані навік.
Тебе доля мені подарувала,
Любов'ю міцною окрилила.
Тебе, рідного, обійму,
До сердечку міцненько пригорну.
Ти мій надійний, вірний друг
З недавніх пір законний чоловік.


Чоловік мій дорогий,
Будь завжди собою.
Ти ж у мене такий
Сильний і сміливий,
Розумний і трохи смішний,
Впевнений і всюди перший.
Я тебе люблю,
Без тебе жити не можу,
Зі Святом тебе.
Твоя рідна дружина.


Коханий чоловік, батько ніжний!
Опора і надія наша!
Тобі бажаємо в день народження
Відмінний настрої,
У всіх справах благополуччя,
Здоров'я і сподівань на краще!





Коханий чоловік і зразковий батько,
Тебе з Днем народження ми вітаємо.
Хочемо, щоб ти знав – ти великий молодець,
І всі ми безмірно тебе поважаємо.
Бажаємо тобі здійснення мрії,
Здоров'я і щастя на довгі роки.
Щоб міг ти домогтися будь-якої висоти,
І був мир навколо чудово добрим!


Разом рік провести –
Це багато чи мало?
Так, як я, з тобою цвісти –
Це мало.
Якщо ночі порахувати –
Теж мало.
Але любов у нас з тобою –
Так величезна!
Попереду у нас ще –
Довга дорога!
Днів народження у тебе
Буде багато!
Ніколи тобі не буде
Самотньо!


Рада, що колись чоловіком
Став моїм ти, дорогий!
Тому, що й не потрібен
Мені, повір, ніхто інший.
Принц на білому Мерседесі
Нехай затихне за рогом!
Добре мені там, де є ми,
Де з тобою ми вдвох!


З Днем Народження, чоловіче.
Вітаю і бажаю,
Відпочити, хоч на деньок
Від мирської суєти,
Від всіх справ і всіх бід.
Будь сил повний ти,
І живи дуже багато років.


З ювілеєм, чоловік коханий,
Повний молодих ти сил,
Був би ангелом зберігається,
Лише сміявся, не сумував!
Ти розумом і статтю знатний,
Я бажаю, мій рідний,
Щоб ти був щасливий,
Зі святом, любий мій!


Твій улюблений День народження
Я так люблю святкувати!
І готую з насолодою,
І на час не дивлюся!
Нехай друзі прийдуть знову,
Наговорять приємних слів!
Та і я сама сказала б -
І, звичайно, про кохання!
Ту, що нас з тобою поєднала,
На всі щасливі роки!
Якщо б знову мене запитали –
Я б знову сказала «Так»!


Будь веселим, ніжним, ясним,
Мужнім і прекрасним,
Щоб сміявся ти безтурботно,
Щоб щастя тривало вічно,
Щоб всі мрії збувалися
І бажання виконувалися,
Щоб був ти, немов сталь,
Загартований...

Комментариев нет:

Отправить комментарий