воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещениці у віршах

Дорога хрещениця!
Бажаю радості завжди
І настроенья бадьорого,
Не знати печалі ніколи
І в житті всього доброго.
Ніколи не сумувати,
Не бачити засмучення,
І дні з посмішкою починати,
В цей день народження!


Рибка – диво золота,
Хрещениця – рідна дочка,
Теплих днів тобі від травня,
Снів прекрасних тобі в ніч!


З днем народження, мила хрещениця,
Вітаю тебе знов і знов...
На сторінці однієї не поміститься
Вся моя до тебе, доню, любов!
Мною ти разом з Богом хрещена,
Коли вся вміщалася в жмені,
Бо ти від бід захищена -
Так здоровою, щасливою рости!
Легкої нехай буде наверх твоя сходи,
Нових за життя успіхів тобі, хрещениця!!!


З днем народження, хрещениця,
Ти - моя чудесница!
Славна і мила,
Добра, гарна!
Нехай все буде казковим,
У світі, де є ти,
Щастя, сонця, веселки
І великого Кохання!


Я пам'ятаю іскристий церкви вівтар,
Була ти, як теплий клубочок,
Купіль зріднила нас, як і раніше,
Мені стала ти хрещеницею, донька.
Сьогодні прийми в свій день народження
Ти, разом з квітами, букетів,
Захист мою, благовіст і любов,
Тебе так зберігають у цьому світі!


Моя мила принцеса
Ти двигун всього процесу
Хрещениця ти краще всіх
В житті чекає тебе успіх
У цей день бажаю тобі
Тебе рідний я називаю
Чи як маленька квіточка
Маєш ніжний голосочок
Любиш всіх нас насмішити
Та не даєш нам засумувати
Ти промінчик світла для мене
Як іскорка вогню у багатті!!!


Для улюбленої хрещениці сьогодні
Цей вірш лише в честь її звучить!
Для тебе лише ласки Господні,
Він нехай тебе береже від бід,
Хай щастить тобі завжди, багато в чому,
Нехай прийде чудова любов,
Ти йди лише ровною дорогий,
Щоб бути щасливою знову і знову!


Хрещеницю кохану,
Найкрасивішу,
З днем народження вітаємо
Щастя і любові бажаємо!
У тебе все збудеться,
В житті все вийде!
Залишайся ти прекрасною,
Ніби сонце в небі ясної!


Сьогодні святкує свій день народження
Краща хрещениця без сумніву
У тебе світлий розум
І дуже багато яскравих дум
Талант маєш не один
В сердечку немає твоєму крижин
Твої очі нас надихають
І завжди все розуміють
Ти в житті багато досягнеш
І ніколи не спотыкнешься
Ти тільки гідна кращого
І чекає тебе казкова країна!!!


Улюбленою хрещениці бажаю щастя і добра,
І вічної радості цветенья,
Усмішок, сонця і тепла
В твій світле свято - день народження!


Вітаю в цей вечір,
І бажаю, щоб всі,
Що задумалося трапиться,
Все хороше, присниться,
І нехай збувається сон!
Хрещениця рідна, вітаю,
Цим ось вірша!
Щастя і всіх благ бажаю!
Хай любов і щастя будуть у житті,
Як прекрасний сон!


Всі сьогодні веселитися
І від щастя осяятися
Все скрізь навколо сяє
І мою похресницю прославляє
Адже сьогодні день лише твій
Так будь щаслива з головою
Адже день народження у тебе
І всі сюрпризи лише люблячи
Нехай збуваються мрії
Адже ти гідна краси
Нехай все буде добре
Щоб у всьому тобі щастило!!!


Нехай день твій буде сонячним, прекрасним,
І трояндами твій буде вистелений шлях,
І кожен вечір буде зоряним, чистим, ясним.
Хрещениця, завжди щасливою будь!!!


Бажаю хрещениці коханої
Зберігати в душі світло доброти!
Завжди бути радісною, щасливою,
Мати надії і мрії!
Цінувати рідних і вірити в Бога,
Частіше допомагати близьким!
Друзів на життєвих дорогах,
Яким можна довіряти!




Хрещениця моя народилася
І щастям відразу осяялася
Багато радості сталося
Коли чудо народилося
І нудьгувати мені не довелося
Ти сповнена вся позитиву
І трохи нетерпелива
Любиш ти все допомагати
Та не даєш нам занудьгувати
З тобою завжди мені цікаво
І так по дитячому чудово
Коли ти поруч я як в казці
І купаюся в твоїй ласці!!!


Улюблена хрещениця!
Сьогодні день народження твій -
Дай Бог тобі доброго здоров'я.
Нехай у твоїй родині живе спокій,
Зігрітий щастям, радістю, любов'ю!


Мила дівчинка, хрещена дочка,
Ти для мене — не обов'язок!
Все, що можу запропонувати, чим допомогти, —
Ніжність, любов і прихильність!
Щастя бажаю тобі кожна мить,
Сонячних днів і уваги!
Нехай буде яскравий і свіжий, як джерело,
Світло твоєї чарівності!


Сам Бог тебе мені подарував
Такою крестницею нагородив
Ти так красива і розумна
І в життя, з народження закохана
І мене ти радіти навчила
І ясним сонечком світила
Хочу привітати з днем народження
І побажати благословіння
Щоб радість від тебе не йшла
І доброта в душі панувала
Щоб любила батьків
І їм казку подарувала!!!


Бажаю моєї хрещениці
Я мільйон щасливих днів,
Нехай чекає удача попереду,
А все погане - позаду.
Хочу я щастя побажати,
І ніколи не сумувати,
Бажаю миру всією душею,
Нехай прийде великий успіх!


Нехай Господь тебе береже,
Дорога хрещениця!
Дасть здоров'я, оптимізм
І подругу-ровесницю!
Нехай підкаже вірний шлях.
Потрібні рішення!
Життя наповнить добротою,
Щастям і довірою!

Комментариев нет:

Отправить комментарий