воскресенье, 14 августа 2016 г.

Вірші з Днем Народження Дружині

"Вірш з днем народження дружині"


Так багатьом не вистачає в житті цієї
Звичайного тепла і доброти...
Мені пощастило, як нікому на світі,
Адже кожен день зі мною поруч ти!
Нехай любов не раз до тебе повернеться,
Яку ти щедро віддаєш,
Нехай все, що побажаєш, вдається,
Здійсниться все те, чого ти чекаєш!


Не часто я кажу тобі люблю,
Прости мене, кохана, за це,
Від усіх турбот тебе збережу,
Моя дружина – найкраща на світі.
Хочу в день народження побажати
Тобі по дрібницях не хвилюватися,
Щасливою бути і смутку не знати,
І міцно за сімома завжди триматися!


"Поздоровлення дружині з днем народження"


Мила, я навіть і не знаю,
Як все це висловити словами.
З Днем Народження нині вітаю,
Кажу, що я тебе люблю.
Якби весь світ належав мені,
Був би він зараз тобі подаровано.
Або на край світу втекли ми,
Якщо б алий парус кораблю.
Незважаючи на те, що прибуток - не казка,
Що не просто пережити рутину,
Зустрілися з тобою ми не даремно.
Мила, як я тебе люблю!


Хоч сексапильну, але невинну,
Чужу (немає якоїсь ріднею!),
Свою я славлю "половину"
(Оскільки бачу себе в ній!):
Вона разэто-така - така -
Ні роки не беруть... року...
Прекрасний тост про неї, икая -
Хвилюючись - кажу завжди.
Розумніше немає, краше в білому світлі
(В окрузі в трансі всі коти!)...
Зіллємося, щоб в єдиному цілому
Не розібрати: де я? де ти?!
Ні, ти мене ніколи...
Будь половиночкой при чоловікові!!!


"Вірші дружині на день народження"


Бажаємо, щоб ти спала спокійно,
Слухаючи осінні дощі,
Щоб всі печалі і всі війни
Назавжди залишилися позаду,
Щоб місяць над крышею гойдалася,
Прикрашала небо знову і знову,
Щоб дорога щастя не закінчувалася.
Як дітей твоїх любов.


Дружина вірна і не манірна,
Господиня краща – куди іншим!
Та дітям - чудова мати,
І на роботі – спеціаліст!
Собою красуня, фігура, стиль!
Все це поєднується в одному твоєму обличчі
І хто не погодиться – пощастило ж мені!
Я все це знаю – і не мовчу,
Я тобі осанну вічне співаю!
Вітаю, мила, світлий день!
Ти зі мною поруч – все, що потрібно мені!


"Привітання дружині на день народження"


Чим довше я з тобою живу,
Тим більше переконуюся:
Ти — наче сон мій наяву,
Любов моя велика!
Ні тобі подібної
На нашій планеті.
Бажаю бути здоровою
На щастя мені і дітям,
І ніколи не плакати,
Красу свою гублячи...
Життя моєї радість
Залежить від тебе!


З днем народження!
Життя моє, любов моя!
Ти так чарівна,
Ну просто неймовірна!
Бажаю бути тобі завжди такою красивою
Моїй білосніжною нареченою,
З тобою завжди і всюди тепліше,
Спасибі, рідна, за наших дітей!


З днем народження, моя дорога,
Я тебе дуже сильно люблю!
Спасибі тобі за турботу, рідна,
І дякую за терпіння.
Бажаю в житті більше сміху,
Щоб частіше посміхалась ти.
Удачі і у всьому успіхів,
І нехай збуваються твої мрії!


Твій день-мені це свято доріг!
Я буду багато дивувати,
Хочу як чародій грати я
І подив народжувати!
Тобі квіти і вітання,
Тобі обійми мої
Лише ти одна на світі диво --
Будь завжди зі мною ти.
Ти мати моїх дітей
Дружина -ти і подруга,
Порадниця вміла в справах!
Ти як хранитель вогнища
Як права рука в одного
І твоє ім'я наче пісня на вустах.
Ти терпляча струна у мандоліни
Ти з мудрістю дружна і так розумна!
На кухні віртуозна-тут рівних немає
Помічників не чекаєш -
Ти можеш все сама!
Завжди свіжа і гарна красива!
Коли ж встигаєш всі справи?
Адже краса правдива і відкрита
І видно як намагаєшся сама!
Я високо ціную твої вміння!
Ти молодець.хвалю тебе не раз!
І ніжно вітаю з Днем Народження
Я буду кращим чоловіком лише для Вас!!!


Я знайшов в тобі всі, що шукав:
Чарівність, душу, загадку ...
Про тебе лише до зустрічі мріяв
І закоханий з тієї пори без оглядки!
Частіше радуй посмішкою мене,
Відчувай себе потрібною, коханою!
Я живу і дихаю — для тебе
І завжди хочу зробити щасливою!


Все для тебе – квіти і пісні,
Карета, вечеря при свічках,
Будь щаслива і в день народження
Хай буде радість на очах!
Все для тебе – море і гори,
І ранковий кава в ліжко!
Хочу, щоб душі простори
Твої не замела завірюха!


Хочу, щоб життя тобі дарувала
Посмішки, щастя і квіти.
Адже мені з усіх скарбів світу
Ценней, дорожче тільки ти!


З тобою, рідна, багато років
Йдемо по життю тільки разом,
І очей твоїх прекрасний світ
Життя робить подібної пісні!
Сьогодні, в день народження твій,
Тобі, кохана, бажаю,
І далі зберегти любов,
І бути щасливою, дорога!





Ти, як нова планета,
Для мене завжди загадка,
Промінчик сонячного світла,
Бути коханою — це солодко!
Нехай твоїх обіймів струменя
Та пісенність слів прекрасних
Зворушений клавіші і струни
Хвилюючих почуттів і пристрасних!
Називати тебе коханої,
Славної, милою, ненаглядної,
Зробити життя твою щасливою —
Це напрочуд приємно!
Нехай сяють очі твої
В море сонячного світла!
Нехай дарують блаженство ночі,
Захоплення — світанки!


Дружина люба,
Кохана моя,
Всім серцем вітаю
Я із святом тебе!
Візьми квітів букетик.
За все мене прости...
Ти краще за всіх на світі!
Ти ангел у плоті!
Ти сонце в небі синьому!
Ти пісня солов'я!..
Я без тебе безсилий,
Ти життя, доля моя!


Що за дивну мить!
Зачарований тобою я
І дивлюся з благоговеньем
На чарівний образ твій!
Зараз Я тобою милуюся,
Ти прекрасна, як весна!
У день народження зобов'язуюсь
Хоч і пити, але не до дна!


Ти — скарб мій,
Тебе я просто обожнюю,
І в день народження твоє
Тебе я вітаю!
Дружина, будь завжди собою,
Тебе ж я полюбив,
Я кожен день пишаюся тобою
І кожен день ціную тебе!


Моя улюблена дружина!
Така як ти на світі одна
Не віддам я тебе нікому.
Така потрібна самому.
З днем народження (Ім'я)шка!
У мене ти просто душка
Залишайся ти завжди такий,
Разом ми назавжди!


Світла, легка, красива і горда,
Завжди йдеш по життю без праці.
Ти вірна, ніжна дружина,
І в серце чоловіка ти царішь одна.
Тебе я з днем народження вітаю,
І від душі всього тобі бажаю:
Здоров'я, щастя, краси,
І щоб збувалися найкращі мрії!

Комментариев нет:

Отправить комментарий