воскресенье, 14 августа 2016 г.

Смс Привітання з Днем Народження Дядька в віршах

"Смс поздоровлення дядькові у віршах"


Повір, тобі скажу, мій дядько
Сьогодні важливі слова:
Жити у світі і з усіма ладити,
Щоб не турбувала поголос,
Щоб день народження твій вдався,
Щоб настрій – на всі сто,
І щоб частіше ти сміявся
Всім ворогам на зло!


Наш дядько самих чесних правил,
Наш дядько славний чоловік,
Його завжди в приклад я ставив,
І ставити буду всім довіку.
Хочу, щоб дядько був щасливим,
Щоб посміхався і жартував,
Щоб мудрим був і прозорливим,
І свій шанс щоб не упустив.


"Смс поздоровлення дядькові з днем народження"


Здрастуй, дядько, щоб ти жив,
Їв щоб ти і пив,
І беріг своє здоров'я,
З горілкою не переборщив!
Не хворів щоб ніколи,
Дружина завжди слухалася,
Щоб зарплати генеральської,
Видали щоб лейтенантской!


Дядько, здоровим будь ти, вірно кажу,
Не вважай ти вік, я тебе люблю!
Нехай підуть сумі у вічність на постій,
Для тебе ми пісню грянем, дорогий!


"Смс вірші дядька на день народження"


Немає на світі генія,
З ним в добрі порівнянного
Дядька з днем народження
Вітаю милого!
І бажаю головного
При зарплаті скромною:
Процвітання славного
І величезної любові!!!


Вітаю з Днем Народження
Я вас дядько дорогий!
Ви завжди мене зрозумієте,
Як ніхто, ніхто інший.
Ваші слушні поради
Змінили моє життя.
Вдячний Вам за це
Сто Вам років ще прожити!


Нехай твоя щаслива зірка, дядько,
Світить тобі довгі роки!
Щоб грала сила в руках,
Любов до тебе горіла в серцях
Всієї твоєї рідні та друзів!
Я не знаю людини добріші і мудрей!
З днем народження!


Дядечко! З народження чистим,
Світлим, самим яскравим днем!
Добрим, розумним і плечистым
Називаєшся ти в ньому.
Передати як ці почуття,
Що до тебе вогнем горять? –
Порожньо без тебе на світі
Навіть двісті років поспіль!
Займаючи купу крісел,
Грошей не зайнявши, до того ж,
Дядько, будь красивий і веселий
Один, свояк, брат, кум і чоловік!


Дядька ми без нудних правил
Вітаємо з Днем народження!
Від усієї душі ми бажаємо
Життя солодкого – як варення!
Ти був сміливим щоб, і весел,
Гаманець був твій важкувато,
Був успіх у всіх справах,
Всі проблеми - по зубах!


Ех, даремно все про мене такого мненья!
Сказати дядькові – не питання,
Тим більше, в його день народження!
Так! Не хворіти ні в жарт, не всерйоз,
І далі продовжувати всіх чесних правити,
І жити, не кашляючи і не скриплячи!
... А я зараз хочу тебе привітати,
Мій дядько! З днем народження тебе!


Ти – справжній чоловік!
І в день народження твій
Є і привітати причина,
І похвалитися тобою!
Дядько, тебе вітаю!
Немає тебе краще, повір!
Щастя, здоров'я бажаю,
В радість відкриті двері!


Дядько, кинь ти, не сумуй,
Не все в житті випито!
В житті щоб легко йти,
Наливай в корито!


З теплом і любов'ю у погляді,
З відкритою та щирою душею
Хочу привітати тебе, дядько,
Бажаю удачі!
Адже ти, як ніхто, розумієш
Переваги родинних уз!
Нехай все буде так, як мрієш,
І міцніє наш дружній союз!


З Днем народження, мій дядько!
Я в біді будь з тобою!
Нехай роки твої йдуть,
Щастя, радість принесуть!
Нехай твоя енергія і море почуттів,
У серце добром запалює радість, а негрусть,
І хай збуваються надії і мрії,
У всьому світі кращий дядько - ти!




Ти будь у житті
Можеш взяти бар'єр!
Я завжди з тебе
Беру приклад!
Я б хотів таким же
Сильним бути!
Ні про що нікого
Не просити!
Будь здоровий,
Мій дядько дорогий!
Ти заслуговуєш на щастя,
Як ніхто інший!


Мій дядько, без всяких сумнівів –
Зразок розуму і терпіння!
Ніколи не підвищить голос,
Поважає сімейну поросль,
Не шкодує для нас часу
І на всі питання відповість.
Нехай тобі, дядьку, сонце світить,
Лише теплий вітер обдуває
На дорозі твоїй життєвій,
А перешкоди будуть - мізерні!


Дуже важливий мій дядько хлопець.
Прочитав він сто тисяч книг.
Дядько мій холодний, як камінь.
Ловить життя мій дядько мить.
Дядько мій веселий і дуже крутий,
Багато сили в ньому, він утворений.
Для сім'ї він рятунку коло,
Як хвилями відполірований.
Тебе мій дядько, вітаю
І в День народження люблячи.
Тобі від усієї Душі бажаю,
Щоб ти знайшов у житті себе!


Ось настав Ваш День Народження, дядько!
Нехай наповниться душа зараз теплом,
Завжди хай буде все так, як треба,
Щоб повною чашею був завжди ваш дім!
Ви – наше натхнення, наша радість,
Ви даруєте завжди своє тепло!
Нехай не відвідує вас втому,
Завжди нехай в серці буде лише світло!


Живи, дядько, довго на цій землі,
Щоб хліб і сіль водилися на столі,
А до них трохи масла з ікоркою,
І чарка до країв прозорою гіркої!


Конкретно, дядько, з днем народження,
Хай буде міцним у тілі дух,
Залишать все тебе хвилювання,
А порох буде завжди сухий!


Побажаю, щоб ти міняв
Не рукавички – а авто!
А жінці коханої –
Шуби і манто!
Щоб кишеню не висихав,
Щоб горя ти не знав!
Щоб здоров'я і удача
Ніколи не відлучалися!

Комментариев нет:

Отправить комментарий