воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещеника у віршах

Мій хрещеник коханий,
Будь завжди щасливий!
Ти Богом зберігаємо,
Не сумуй ніколи!
Нехай в твій день народження
Збувається все:
Удачі, веселощів,
І щастя!


Мій улюблений хрещеник – дока і чудесник,
З будь-якої деталі зробити можливо все!
Вітаю, синку, хвилин хай смутку,
Будь здоровий і весел, чокнемся за те!


На Землі Богів намісник,
Сам - кумир наш, наш божок,
З днем народження, милий хрещеник,
Найкращий мій дружок!
Молодий-зелений, друже, поки ти,
Ходиш нехай під стіл поки,
Плечі сильні покаты,
І тверда рука твоя.
Да до любові готове серце,
Повна світлиця розуму...
Не встигнеш озирнутися -
Станеш бабусею, кума!
Слыви завжди, мій ненаглядний хрещеник,
Серед людей як чарівник-чарівник!!!


З Днем Народження, наш похресник!
Нехай у всьому тобі щастить!
І нехай Ангел – благої вісник,
Щастя в дім твій принесе!
Від душі - добра, здоров'я,
Ми бажаємо в цей день!
Твої хрещена і хрещений.
Сильним будь і не хворій!


Дорогому хрещенику бажаю
Черпати сили в радості і віри!
Дружбу і підтримку обіцяю,
В сонячне майбутнє вірю!
Нехай відкриє таємниці світ,
Діляться секретами ремесла!
Будь щасливим, добрим неодмінно,
Справжнім хлопцем — розумним, дорослим!


Хрещеник милий пустотливий
Хлопчик ти у мене рідний
Поспішаю привітати з днем народження
І побажати благословіння
Ти дуже розумний в мене
І це вже не балачки
Доля дала тобі таланти
І не потрібні мені діаманти
Коли ти сидиш поряд
І дорослішати ти не поспішаєш
Будь щасливим і слухняним
І хлопчиком дуже дружним!!!


Я бажаю в день народження
Щоб хрещеник мій щасливим став,
Неймовірного везіння,
Щоб щастя в житті відшукав.
Нехай щастить на цьому світі,
Нехай збуваються мрії,
І нехай дме попутний вітер,
Щоб життям був задоволений ти!


В небі ангел пролітав,
Тобі послав звістку.
Мій хрещеник, рости великий!
Хрещена Мама з тобою.
Щастя я тобі бажаю,
Сни і казки посилаю.
Божа милість нехай летить
І тебе благословить!


Дорогий мій хрещеник, я бажаю
Щастя і удачі – без перешкод,
Хай тебе в дорозі супроводжують
І любов, і радість, і успіх...
Нехай тобі легко все вдається,
Будуть поруч вірні друзі
І завжди дістається від життя
Найкраще, достойна тебе!


Мій хрещеник сьогодні танцює
І так мило він нам махає
Адже сьогодні день народження
Для тебе всі привітання
Дуже милий ти у нас
І дитина просто клас
Ти веселий і смішний
І такий для нас рідний
Хочеться все для тебе
Все сказати тобі, люблячи
Точно знаю будеш щасливий
І ко всім ти справедливий!!!


Я хочу побажати тобі,
Щоб з'явився щастя вісник,
І багато радості у долі,
Ти для мене – улюблений хрещеник.
Твій день народження для мене –
Дійсно особливе свято.
Бажаю без любові – ні дня,
І вражень яскравих різних!


Мій хрещеник, рости великий!
Радуйся і веселися,
Нехай все буде добре,
Світлою буде життя!
Ніколи не сумуй, -
Це ні до чого,
В житті Щастя пізнавай,
І йди до нього!


На Землі Богів намісник,
Сам — кумир наш, наш божок,
З днем народження, милий хрещеник,
Найкращий мій дружок!
Молодий-зелений, друже, поки ти,
Ходиш нехай під стіл поки,
Плечі сильні покаты,
І тверда рука твоя.
Да до любові готове серце,
Повна світлиця розуму...
Не встигнеш озирнутися —
Станеш бабусею, кума!
Слыви завжди, мій
Ненаглядний хрещеник,
Серед людей як чарівник-чарівник!


Краще хрещеника, ніж мій
Немає на світі, ти золотий
Хлопчик яскравий і веселий
Крестничек мій незрівнянний
Живи як у казці, не хворій
І справжніх май друзів
Будь сміливим хлопчиком завжди
І нехай біда не зачепить
Нехай твоя посмішка світла
Сяє як листівка
Нехай твої ясні очі
Не бачать горя ніколи!!!




Хочу я хрещенику бажати,
Щоб ти залишався щасливим,
І ніколи не відступати,
І щоб ніколи не здавався,
Нехай завжди тобі везе,
Будь-яку справу вдається,
За поворотом щастя чекає,
Нехай удача посміхнеться!


Я бажаю тебе щастя,
Ангелів у долі участья,
Світлих днів і ясних снів,
Нехай спасе тебе любов!
Хрещеник мій, тебе люблю!
За тебе долю молю.
З неба нехай сяє світло,
Несе щастя багато років!


Улюблений хрещеник – це диво!
Мені дуже пощастило з тобою,
Нехай заздрять всі люди,
Що хрещеник у мене такий!
Пишаюся тобою я, без сумніву,
Почути головне поспішай:
Тобі бажаю в день народження
Здоров'я, щастя від душі!


Ти прекрасний, милий мій
Хрещеник самий пустотливий
Немає дітей тебе що б краше
Ти народився - світ прикрасивши.
Життя посмішкою осяває,
Усього до себе ти залучаєш,
Адже дітей таких як ти
На планеті не знайти
Чарівна зовнішність,
Сила духу і розуму.
тобі з неба прям дана
Так нехай ангел допомагає
Двері в казку відчиняє!!!


Сьогодні з днем народження
Тебе я вітаю,
Здоров'я, без сумніву,
Я щиро бажаю.
Нехай мрії збуваються,
Мій хрещеник щасливий буде,
Все найкраще трапляється,
А про погане – забуде!


Мій хрещеник дорогий!
Тебе я вітаю!
І в День народження твій
Щастя я бажаю!
Ти молися Господу,
Тебе він не залишить,
До добра завжди прагни,
Господь тебе прославить!

Комментариев нет:

Отправить комментарий