воскресенье, 14 августа 2016 г.

Короткі Привітання з Днем Народження Дядька в віршах

"Короткий поздоровлення дядькові на день народження"


А адже гарний день сьогодні!
По особам бачу, що навколо.
Їжа та випивка, роздолля!
Людей приємних тісне коло.
Що потрібно, щоб жити щасливо?
Вдома? Дерева? Сини?
Так, це так, і це було,
І є, і радує тебе!
Чим вік твій хороший, послухай!
Та тим, що ти готовий зараз
Рад безлічі не слухати,
Любити і жити не на показ.
Тепер ти мудрий, розумний, степенен.
Ти не поспішаєш, сломя голову,
Випередити лихі плем'я
Того, що позаду тебе.
Все сказане так - як пити дати!
Я кажу серед своїх,
Шановний мій дядько,
Щасливим будь за п'ятьох!


Дядько – мудра людина,
І бажаю я везіння,
Щоб довгим був твій вік,
Я дарую вірш!
Нехай успіх твій назавжди
Поруч сказкою крокує,
Не сумуй ніколи,
Кожен мудрість поважає!


"Коротко привітати дядька"


Мій дядько! Нових вражень
І довгоочікуваних теплих зустрічей,
Таких особливих миттєвостей,
Що в серці хочеться зберегти!
Щоб в житті кожен день додав
Неповторний, яскравий смак!
Ти справді – кращих правил!
Я це знаю напам'ять!


Бажаю я всього прекрасного –
Щоб йшли справи розмірено і гладко,
Сьогодні день народження у кого?
Сьогодні свято у рідного дядька!
Я так хочу, щоб був щасливим ти,
Щоб ні в чому не потребував,
Нехай твої збуваються мрії,
І щоб завжди таким же залишався!


"Маленькі віршики дядькові з днем народження"


Для тебе сумувати вже зовсім непристойно,
Оптимізму і сил в тобі потужний заряд,
Та й виглядаєш, дядя, ти просто відмінно,
Життя радуйся, сонцю, будь щасливий і радий!


Ти, дядько, з таких людей,
З ким цікаво, незвично:
Весь час ти сповнений ідей,
Їх втілюєш енергійно!
З тобою можна без праці
Про все на світі поспілкуватися.
Хай буде в житті у тебе
Успіх, здоров'я, багато щастя!


"Невеликі поздоровлення дядькові з днем народження"


З днем народження, милий дядько, -
Вам пишу я свій привіт:
Думав я, на вас би дивлячись,
Що вам тільки двадцять років,
Вісімнадцять іль п'ятнадцять...
Ну, від сили - двадцять п'ять:
Так само можете побитися
Чи тітку цілувати!
Бажаю Вам, дядько родний
(Поправляють: "рідний"!),
Щоб прикид і фейс був модний!
А хвороби - жодної!!!


Бажаю, дядько, щоб тобі щастило,
Для настрою мікстуру ми знайдемо,
На Лексусі, щоб щастя прикатило,
Іскрилося щоб веселощі цим днем!
Всього настільки, скільки хочеш,
Друзі ходили б натовпом,
Мав завжди опору,
Всі біди – тільки стороною!


Мій дядько – це щось:
Звичайно ж, турботи
Свої у нього є.
Але він мені не відмовить
Поговорити про життя – навіть
Коли він дуже втомився
І треба відпочити...
Він розумний і веселий,
І дуже багато знає,
І у нього є відповідь
На будь-яке питання.
Ти дядько, будь здоровим,
Завжди таким веселим,
І нехай журавель удачі
Тобі в руки впаде!


Всі тебе люблять, і дружина і діти,
Дядько – найкращий родич на світі!
Я тобі бажаю в День народження твій,
Щастя і здоров'я, дядько мій рідний!
Будь завжди веселим, добрим, запальним,
Радість свого життя ти даруй рідним,
Ну, давай же, дядько, наливай вина,
За тебе зараз я вип'ю все до дна!


Я хочу тебе привітати
З днем народження від душі,
Ти своїм життям правив,
Ти досягаєш вершин!
Так нехай же в день народження
Збудуться твої мрії!
Будь в прекрасному настрій,
Дядько, найкращий ти!


Дядько, дядько як хороший!
Ти схожий На артиста.
З днем народження тебе,
Вітає вся родина.
Ти чудовий і смішний
Ти-веселий, бадьорий.
Самий бадьорий юбеляр
і зовсім ще не старий.
Ти хороший сім'янин
І слухняний громадянин.
Багато світла і добра
І родинного тепла.
І у всім удачі
І грошенят на додачу.
Ти живи так усміхайся,
Сиром у маслечко катайся.


У тебе сьогодні День народження.
Це привід мені тобі зізнатися:
Кращий друг, порадник – без сумніву,
Ти, мій дядько!
Вчиш не здаватися,
Як і ти, йти завжди впевнено,
Сильним бути і разом з тим – чуйним.
Я хочу, щоб життя тобі довірила
Всі удачі світу безмежного!




Як племінниця, хочу сказати –
Дорогого дядька вітати
З днем народження – велика честь,
І, повірте, це не лестощі.
Я хочу побажати здоров'я,
Неприємностей не знати.
І нехай вам, дядьку, пощастить,
Радість до вас величезна прийде!


З ранку в парадному я вбранні,
Готовий привітати я тебе!
Здоров'я і удачі, дядько,
Благ від племінника, люблячи!


Як юнга шепоче кораблю,
Його шорсткий корпус гладячи,
Так я шепочу: "Тебе люблю,
Мій милий і хороший дядько!"
Нехай день народження, ювілей
(Привітаю з цим тітку теж!),
Ти не сутулей, не белей,
А все молодше і молодше.
Зі мною за стіл накритий сядь,
Своїх дружину та діток гладячи...
Ти - краще за всіх на світі дядьків!
Таким ти будь довше, дядько!!!


Дядька я сьогодні побажаю,
Багато світла, радості, добра!
Щоб у день народження невдачі
Всі згоріли повністю дотла.
Щоб життя йшло як по маслу
Щоб дожити до ста років довелося
І нехай збувається частіше
Що задумано і ще трошки не збулося!


З днем народження, дядько,
Я тебе привітати
Сьогодні з днем народження
Дуже хочу!
Щоб ти залишився
Таким же добрим,
Спортом займався
І був бадьорим!
Щоб грошей вистачало
В кишені
І хорошого віскі
У склянці!


Дядю, вітаю з днем народження,
Бажаю в житті величезного щастя і везіння.
Нехай тобі завжди супроводжує удача у всьому
По плечу буде будь-яка важка задача.
Я радості тобі бажаю і здоров'я,
Нехай здійсняться твої найзаповітніші мрії.
Ів життя хай тобі дається легко
Все те, що хочеш і бажаєш ти.


З Днем народження, милий дядько!
Вітаю я тебе!
Побажаю щастя, сили
І скажу тобі, люблячи:
Для тебе це не ново –
Ні на що не дивлячись,
Лише скажу чотири слова –
Ти мій найкращий дядько.

Комментариев нет:

Отправить комментарий