воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хрещениці у віршах

Дорога хрещениця!
Бажаю радості завжди
І настроенья бадьорого,
Не знати печалі ніколи
І в житті всього доброго.
Ніколи не сумувати,
Не бачити засмучення,
І дні з посмішкою починати,
В цей день народження!


Своєї улюбленої хрещениці
Бажаю щастя цілий оберемок,
Усмішок радісних букет,
Друзів надійних і веселих,
Щасливого життя цілий вік!


Ніжний квіточку, хрещена дочка,
Перша моя прихильність!
Допомога у всьому я хочу запропонувати -
Це святий обов'язок!
І, з теплотою, я бажаю тобі
Радісних днів, обожнювання!
Яскраво, як трояндочка, ти зацветая
В ніжних променях світобудови!


У дівчинки нашої улюбленої
Сьогодні свято. Будь завжди
Ти тільки краще, тільки гарніше,
Про нас ти думай іноді.
Ти – хрещениця. І це значить,
Що ми у відповіді за тебе!
Тебе ми любимо! Як інакше?
Бажаємо щастя ми, люблячи!


Дочка, люба, хрещеної матері
Ти поздоровлення прийми,
Світять яскравіше нехай сьогодні всі вогні,
Для тебе нехай розпускаються квіти,
І такий же дивовижної краси!
Ти виходиш заміж, я рада,
Нехай доля буде прихильною,
Буде щаслива нехай твоя родина,
Вам – добробуту, щастя і добра!


Хрещениця, кохана, зі святом тебе!
День народження, мила, тільки раз у році,
Бажаємо, щоб поряд були найкращі друзі,
Натільний хрестик приносив удачу і відганяв біду.


Нехай день твій буде сонячним, прекрасним,
І трояндами твій буде вистелений шлях,
І кожен вечір буде зоряним, чистим, ясним.
Хрещениця, завжди щасливою будь!!!


Бажаю хрещениці коханої
Щоб в житті все виходило,
Щоб залишалася такою ж красивою,
І збулося все, про що мріялося!


Гарна ти, хрещениця,
Красуня, спокусниця!
Добра, мила, турботлива,
Розумна, словоохотлива!
Стань дорослої, освіченої,
У справах організованої!
Будь дуже життєрадісною,
Живи легко і радісно!


Горда ти і бистра, як сарна,
Ти королева серед дівчат,
Тобі твій хресний пожеланья
Всіх благ на день народження шле!


Тобі, моя мила хрещениця.
Бажаю я щастя великого.
Нехай люди лише добрі зустрінуться.
Мрії виконуються знову!
Такою ж чарівною
Бажаю тобі залишатися.
Щоб кожен свій день чудовий
Проживши, ти могла посміхатися!


Моя хрещениця рідна,
Щастя я тобі бажаю.
День народження настав,
За столом гостей зібрав.
Я бажаю процвітати,
Своїх близьких поважати,
І завжди себе любити,
І собою дорожити!


Чарівною і милою,
Чарівної моєї хрещениці
Бажаю, щоб в житті було
Побільше щирих друзів.
Побільше веселих свят,
Подарунків, справджених надій,
А головне, любові, якою
Прекрасніше на світі немає!


Як приємно з днем народження
Привітати тебе, люба!
Бажаємо нашій хрещениці гарного настрою,
Здоров'я і щастя, рідна!




Ангелик мій, доню – хрещениця!
Дуже сильно кохаю я тебе,
Ти така красуня, спокусниця,
Я тобою захоплююся, дитя!
І бажаю тобі в День народження:
Нехай Господь допомагає у всьому!
Без печалі і без жалю
Досягай всього чесною працею!


Дочка моя, розправив янгол крила,
З дня хрещення він з тобою йшов,
Я гордий, що двері твою йому відкрив я,
Будь щаслива, що з тобою ми: я і Він!


Хрещениця, ти мені дорожче
Всіх на білому світі!
Для тебе прошу я: "Боже,
Допоможи всім дітям!"
Нині свято, дорога,
Шлю ці подарунки!
Бог тебе оберігає -
Він за все відповідає!
Веселитися будемо разом.
Співай, танцюй і смійся!
Буде в житті все чудово!
Чекай! Люби! Сподівайся!


Дорога хрещениця!
Радій життю, живи одні днем,
І буде тоді у тебе все шляхом!
З днем народження!


Я пам'ятаю тебе ще з пелюшок, хрещениця моя.
Нехай будуть поруч у важку годину з тобою твої друзі.
І янголята нехай носять на руках тебе всюди.
Я дорогу похресницю весь час любити буду.
І нехай завжди твоя душа сяє лише добром.
Любові, терпіння і тепла і сонця за вікном.


Для тебе співають ліси
І щебечуть птахи.
Я поспішаю до їх голосів
Приєднатися
Разом будемо співати
Для тебе куплети,
У день народження бажати
І добра, і світла!

Комментариев нет:

Отправить комментарий