воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Привітання з Днем Батька

Бути батьком – величезне щастя!
Бути батьком – турбота і працю!
Зберігайте сім'ю від негоди,
Адже вас там і люблять і чекають!
Звучить кращою піснею на світі
Биття дитячих сердець,
Навік вам присвоїли діти
Висока званье – «Батько»! ©

Кого ми вітаємо з днем батька?
Того, хто колкою щокою при поцілунку
Торкався у дитинстві нашого обличчя,
Хто міг розвіяти нашу смуток будь-яку.
Того, хто нам, коли ми підросли,
Здавався самим розумним і надійним,
Кому в усьому довірити ми могли,
Кому все по плечу і все можливо.
Пройшли роки і зрілість до нас прийшла.
Ми зрозуміли: батько не всемогутній,
Але він мірило! Всі свої справи
Ми прагнемо зробити якомога краще.
І дивимося в постарілі очі,
В очі батька під похмурими бровами:
Схвалена їм моя стезя?
Пишається він нашими справами?
Сьогодні вітають всіх батьків
І я хочу всіх вас, батьки, привітати!
Терпіння вам і сил, і теплих слів,
І нехай нащадки кожен рід ваш славлять!!! ©

Батько... Як багато в цьому слові
звучить добра і тепла!!
Хто як не він, при першому поклику
допоможе серед суєти?
Ти міг придумати в будинку гри,
коли на вулиці дощ капав,
дивився зі мною мої мультфільми -
ти просто найкращий тато! ©

Ваші гучні стенанья
Я готовий був почути:
Скільки жінкам уваги!
Скільки жінкам квітів!
Але випадково я почув
Про чоловічому, батьківському дні;
В Інтернет негайно вийшов
І задоволений не цілком:
Ваші скарги марні,
І не треба сліз і драм –
У батьків є теж свято!
Так чого ж плакати?
Від чоловічого від бессилья
Трохи навіть охренев,
На батьків великої Росії
Виплеснути хотів я гнів,
І вирішив: приличья міну
Збережу я до кінця;
Не стоните! Ви – чоловіки!
Вітаю з Днем батька! ©

Хто навчить нас рибалити?
І ганяти по полю м'ячик?
Може мама навчити,
Але чоловік повинен бути.

Тато дуже потрібен дітям.
Найсильніший щоб на світі,
Щоб приклад молодим був,
Доньку ніжно щоб любив.

Побажаємо нашим татам,
Щоб не ставали старше.
Щоб любов супроводжувала,
А удача не втрачала. ©


Мій таточку любий, сьогодні день твій!
Затишно, спокійно мені поруч з тобою!
Люблю, милий тато, в твоїх руках я
На мить опинитися на небесах.
Анітрохи не страшно, адже тато зі мною,
Він тримає мене своєю сильною рукою.
Ти дуже хороший, достоїнств не злічити.
Спасибі за те, любий, що ти є! ©

Таточку любий мій,
Зі святом тебе!
Щиро вітає
Донечка твоя.

Служиш ти прикладом
Турботи, доброти.
Надійний, сміливий, славний!
Найкращий Ти!

Міцного здоров'я,
Щастя і любові!
Нехай завжди збуваються
Всі мрії твої!

Нехай у всьому супроводжує
Удача та успіх!
І завжди твої справи
Краще всіх! ©

Спасибі тобі, тату,
За миттєвості дитинства,
За великі ляльки,
І велике серце,
За любов без міри,
І добро без краю,
Що зігрітися душею
У холоднечу допомагає
За твою усмішку,
Що теплом сяє,
Адже поки ти поруч,
Лиха не станеться! ©

Тато краще за всіх на світі,
Самий сильний і вправний,
Найрозумніший на планеті,
Самий добрий, самий сміливий!
Нехай без радості і сонця
Не пройде у тата дня,
Нехай обійме, усміхнеться,
Адже без тата немає мене. ©

Вітаємо всіх з річним святом!
Побажаємо ми всім батькам:
Нехай серед дітей є бешкетники,
Ми бажаємо терпіння вам!
Ми бажаємо вам поваги
І побільше розумних слів.
Ви потрібні нам так без сумніву!
Вітаємо вас на День батьків! ©

Комментариев нет:

Отправить комментарий