воскресенье, 4 сентября 2016 г.

Вітання з днем батька

татові з днем батька

Хто господар в домі головний,
Гроші в дім несе справно,
Спритно в стіну цвях заб'є,
Ніколи не втомлюється?

Вгадали? Це тато!
Він не жаднюка, і не тюхтій,
Він годувальник, командир,
Для дітей своїх – кумир,
Для дружини рідний – чоловік,
А для тещі – кращий друг!

Не сумує він без причини,
Тому що він – чоловік
І по життю – молодець!
З святом тебе, батьку! ©

Тебе сьогодні поздоровляю!
Сьогодні свято – День батька!
І від душі тобі бажаю
Любові синів без кінця.
Нехай тебе по життю гріє
Тепло сердець твоїх дітей!
Нехай старість брати тебе не сміє!
Добра тобі і довгих днів! ©

Спасибі милий папачка
Що ти дістався мені!
Люблю усмішку ясну,
Вона як світло у вікні!
Хочу щоб ти був щасливий
Успішний і здоровий!
ТИ самий чудовий
І найкращий з отців!

Привітання з днем батька:
Батько – не просто глава сімейства
Батько – надійний фундамент будинку
На ньому все тримається. І мені відомо
Що бути не може по-іншому.
Хочу привітати тебе я, тату.
І в день батька побажати здоров'я
Нехай все буде так як ти захочеш,
Ніхто тобі шлях не перечити!

Дорогий наш тато, чоловік,
Дорогий наш дідусь -
Ти для всієї родини опора,
Немов промінчик сонечка!

Нехай не чуєш ти від нас
Кожен день визнання,
І "Заслужений батько"
Ти не носиш звання:

Знай і пам'ятай, дорогий,
Лише з тобою в родині спокій,
Лише з тобою вся сім'я -
Це сім щасливих "я"!


Як часто не вистачає слів,
Щоб висловити свою любов.
Не вистачить дій, щоб повернути
Те, що ти дав мені на цей шлях:
Твою підтримку, теплий погляд,
Обійми рук, повалений страх,
До перемоги волю, до почуттів влада,
Шанування до старших, до життя пристрасть.
Мій милий тато, День батька
Тебе сердечно вітаю
І подяку висловлюю
За зроблене для мене.
Татусю, я люблю тебе!

Мчати роки швидко, без оглядки,
Тануть швидко, наче дим.
Ми бажаємо татові щастя,
Залишатися молодим,
Ми бажаємо і здоров'я,
Щоб на всіх вистачило сил,
Щоб кожен день з любов'ю
Тільки радість приносив!

Сім'я, зігріта любов'ю,
Завжди надійна і міцна.
І зморшки хай не старять,
Нехай не чіпає біда!
Хай здоров'я, щастя, радість
Будуть поруч кожен час
І суворе негоду
Стороною обходить Вас!
Відзначаємо папи свято,
День улюбленого батька!
А нехай Всевишній обдарує
Життя довгі роки!
Українська листівка з днем тата

Комментариев нет:

Отправить комментарий