среда, 10 августа 2016 г.

Поздоровлення Аліні на день народження

Живе прекрасна Аліна
І дарує світло своєї душі!
Вона, як ягідка-малина!
Ти нам, Аліна розкажи,

Як можеш бути завжди такий:
Красивою, милою і рідний?!
Несеш ти свіжість і веселощі,
Ти, немов вітерець шалений!

І для Аліночка сьогодні
Наш найкращий поздравок!
Нехай тебе Господня рука,
Вкриє від усіх тривог!



Вітаємо ми Алінку,
Нашу дівчинку-картинку,
Щоб карнавал була,
Не сумувала ніколи,

Кавалерів щоб натовпу
Кожен день дарували торти,
Щоб доля її любила,
На помилках не вчила,

Щоб Алінка посміхалася,
І мрії збувалися,
І ось цей поздравок,
Був приємний їй урок.



Аліна, зі святом тебе!
З тобою в цей день
І вся родина, і всі друзі
Всі ми вітаємо тебе!

Подарунки для Аліни,
Сьогодні — іменини.
Аліна, ми тобі бажаємо
Здоров'я, радості, удачі,

Весни в душі, здоров'я,
Адже це багато значить!
Нас запрошуєш на чайок,
Ну так прийми наш поздравок!

Аліночка, запам'ятай:
Сама собою будь.
Але тільки щастя дверцята
Відкрити ти не забудь!





З днем народженням Аліна,
Ти промінчик сонця, ти богиня.
Ти краще за всіх на цьому світі,
Люблять і хлопці, і діти,

Роблю сміху — двох поверховий будинок,
Що б життя солодка була, як ром,
Ну звичайно здоров'я більше,
Що б ти жила довше,

Не журися ти коли вздоры,
Завжди будь доброю під час сварки.



Всякий раз, підкоряючи вершини
Щоб ти бачила нову
І лише яскраві картини
Прикрашали дні твої!

І якщо прикрість раптом підступить
Нехай так само швидко втече,
А краще хай її не буде,
Так доріг житті кожен мить!

Будь щаслива, Аліна,
Бурі свій курс тільки вперед.
Я знаю точно в цьому світі
Тебе перемога вже чекає!



В цей радісний день народження
Немає причини, Аліна, сумувати.
Відзначаєш не дату старіння,
А той день, коли ти починаєш жити.

Нехай у твоєму житті все буде так гладко,
Як ніби по зимовому льоду ти йдеш,
Але пам'ятай — не завжди живеться нам солодко,
І лід не завжди буває так товстий.



Аліна, я вітаю
Тебе в цей чудовий день.
Бажаю я тобі, люблячи,
Щоб життя було як світло вогнів,

Адже ти заслуговуєш на щастя,
Тобі відкриті всі шляхи,
І я бажаю, щоб негоди,
Не зачіпаючи, геть пішли.

Щоб яскраво, живо і цікаво,
Щоб тільки щастя між рядків!
Щоб все збулося, що в житті потрібно,
Прочитай ти цей поздравок!



Прокинься сьогодні на світанку,
Поглянь, як ясно сонце світить,
Як вся трава вкрита росою
І я прокинуся разом з тобою.

Ми прогуляємося ранковим садом
Візьми мене за руку, адже я поруч,
Хочу з тобою бути завжди,
Адже ти моя прекрасна зоря.

У мріях до тебе я знов і знов лечу,
Тобі я ці рядки подарую,
Ти солодше від малини, чудова Аліна!
Будь же завжди такою прекрасною, розумною, милою,

І запроси до себе на іменини,
Прийми ти всерйоз цей поздравок,
Більше придумати нічого не зміг.



Аліна, в цей день щасливий,
Тобі нехай здорово щастить,
Хай вітерець неквапливий,
Твій парус до радості несе,

Нехай все хороше станеться,
Як самий святковий сюрприз,
Удача, немов финист-птах,
Нехай від тебе не втаїться,

А цей поздравок серцевий,
Всі веління швидкоплинно
Виконає. Щастя і любові!
І до сивого волосся живи!



Здоров'я багато не буває,
Як, втім, не буває і любові!
Нехай справедливість тобі допомагає,
Щоб не говорила: Ce la vie.

Звичайно, щастя, куди ж без нього,
А також м'якої будь, як життя тебе б не била.
Все буде класно — адже ти «Ого-го»!
Ти — наша розумниця, улюблена Аліна.



Зросли тюльпани, розквітли ромашки.
А наша Аліна — ніби фея в казці.
І красива Аліна, і міли, розумна,
Немов балерина — тонка струна.

Нам тебе привітати випала відрада.
Більше нам нагороди ніякої не треба.
Наш Поздравок, Аліна, в серці збережи,
Нехай він зігріває в похмурі дні.



Сонячний промінчик, ласкавий світ,
Дружини — миліше Аліночка, немає.
У будь-яку річ, вдихнеш ти душу,
Терпляче знесеш будь-яку ношу.

Невиправний моя фантазерка,
Уперта, у всьому дівчисько.
І поздравок мені цей нашептала,
Аліна, донечок улюблена мама.





Аліна, немов рожевий бутон!
Поспішаємо тебе привітати на відмінно!
Всі лаври світу для тебе
І коньяк, і порося з хріном,

Нехай життя вирує, живи і процвітай!
Що побажаєш, буде неодмінно!
Ти краще за всіх, ти ангел, ти мрія,
Ти будеш щаслива, Алінка, безсумнівно!



Що за чортівня?
Днюху святкує Аліна!
І який рік поспіль
Чекає подарунків від хлопців.

І сьогодні ми, Аліна,
Відзначаючи іменини,
Подарувати готові у раз,
Що зберігали про запас:

І ключі від нової хати,
І автомобіль пантовый,
Прикраса від Сваровскі,
Твоєї студії начерки

Для тебе! Прийми, дружок,
Цей щедрий поздравок!



Аля, Алечка, Аліна!
Аля — аленький квітка!
Ти прийми в знак привітання
Цей милий поздравок!

Я бажаю тобі щастя,
Життя прожити без всяких бід.
Хай щастить
У досягненні перемог!

Нехай до тебе любов примчиться
І до ніг впаде без сил.
І бажаю знайти принца,
На руках щоб носив!
Вітальна листівка для Аліни

Комментариев нет:

Отправить комментарий