воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хресної у віршах

У вас сьогодні день народження
І хресної я шлю вітання
Хочу щоб ви були щасливі
Це ви точно заслужили
Адже ви так оригінальні
І для мене ви ідеальні
У вас добра душа
І ви живете не поспішаючи
Ви твердо вірите в успіх
І люблю ваш дзвінкий сміх
Ви до мене завжди добра
У вас завжди горить іскра!!!


Ти найкраща,
Я це знаю!
Тому хресною
Сьогодні бажаю
Здоров'я і щастя,
Посмішок та сміху!
Нехай буде негода
Ні в чому не перешкода!


Я сьогодні милою хресною
Хочу побажати всіх благ!
Розквітнуть нехай в душі весни,
Наяву, а не в снах.
Нехай здоров'я буде міцним,
І міцною сім'я твоя,
Ангел тебе не забуде,
З Днем Народження тебе!


Напевно, буває важко,
Бути хрещеною мамою у мене!
Адже довіряю всі секрети,
Рідна, моя хрещена!
І від душі я вітаючи,
Дякую тобі завжди!
Ти Богом послана мені мама,
Ти – мама моя хрещена!
Здоров'я, щастя я бажаю,
Побільше радості, добра!
Тебе з любов'ю обіймаю,
Ти – мама моя хрещена!


Сьогодні найкращий день у році
І це я всім доведу
Сьогодні хрещена народилася
І красотою осяялася
Ви енергійна завжди
І для вас горить зірка
Вона моргає вам з небес
І обіцяє вам чудес
Коли ви поруч, мені тепло
І на душі завжди світло
Вас хрещена дякую
І цей вірш я вам дарую!!!


Прийміть наші вітання:
Здоров'я, щастя і добра!
І нехай поганого настроенья
У Вас не буде ніколи.
На світ дивіться з насолодою
І смуток відступить, і біда.
Успіх, удача і везіння
Нехай Вам завжди супроводжують.


Ви хрещена розумніший за всіх
Володієте до себе успіх
Вас я вітаю сьогодні
І відкрито заявляю
Що ви рідна для мене
І це вам не балачки
Коли ви поруч, щастя є
І це вам не лестощі
Я просто дуже люблю вас
Та вас за все дякую
Так будьте щасливі завжди
І не торкнеться вас біда!!!


Моєю улюбленою хресної щастя
Хочу побажати,
Адже день народження справжній
Пора настала відзначати!
Здоров'я, миру і успіху,
Любові, безмірної вроди,
І тільки щирого сміху,
І нехай збуваються мрії!


Я любов твою спасу,
У серці радість принесу.
Кожен день буду молитися,
Все, що хочеш, може здійснитися.
Нехай прекрасні миті
Піднімають настрій.
Хрещена мати, моя рідна,
Щастя і любові бажаю!


Мене хрестила ти малятком,
В прекрасному храмі при свічках.
Була я в дитинстві шалунишкой,
Мені не сиділося на руках!
Спасибі, хрещена, за казки,
Турботу, ніжність і тепло!
Ти подарувала життя фарби,
Мені від любові твоєї світло!


Хресну привітаю я рідну
Життя побажаю їй чудову
Щоб скрізь зелене світло
Залишав вам добрий слід
Щоб мрія здійснювалася
А доля вам посміхалася
Щоб поганих людей не знали
Лише хороших зустріли
Щоб очі сяяли щастям
І не зустрічалися, щоб з негодою
Вообщем все щоб в житті було
І сонечко для вас світило!!!


Нехай у цей день весняними променями
Моєї хрещеної посміхнуться люди і квіти,
І хай завжди йдуть по життю з Вами
Любов, здоров'я, щастя і мрії!


Хресна дорога моя!
Сьогодні день народження у тебе,
І день народження, ювілей,
І дуже багато зібралося гостей:
Друзів, родичів, дітей, онуків,
Всі привітання кричать!
Хочу додати від себе:
Люблю я, хрещена, тебе!
Ти дуже добра людина,
Дбаєш про нас про всіх,
І серце у тебе велике,
Вистачає місця в ньому на всіх!
Хочу сказати тобі спасибі!
І від усієї душі побажати
Любити, цвісти, сміятися, пахнути
І марку до кінця тримати!


Дорогу, бешкетну
Хресну мою рідну
Я сьогодні вітаю
Всіх благ їй точно побажаю
Вільної бути, як птах в небесах
Щастя відбивалося, щоб в очах
Море було по коліна
Та радість була зміна
Щоб всі задумки виходили
Ідеї в життя втілювалися
З днем народження моя хрещена
Ви дуже мила і чарівна!!!




Не пам'ятаю, як мене хрестили,
Але з дитинства поруч ти зі мною!
Нас ангели благословили –
Ти стала для мене рідною.
Тобі бажаю в день народження
Побільше життєвих перемог,
Щоб бути в хорошому настроеньи,
Щоб господь вберіг від біди.


Улюблену хресну
Я вітаю,
Хай ніч буде зоряним,
День – ніби в травні,
Здоров'я, щоб зовсім
Нічим не хворіти!
І також прошу
Ніколи не старіти!


Вам везіння два відра
Адже ви так до всіх добра
Позитиву – океан
Грошей - повний щоб кишеню
Все що самі захочете
Нас успіхом поб'єте
Доля сьогодні дарує шанс
І ще дає аванс
Ви скоріше беріть його
І удачу надихніть
Вітаю з днем народження
І ще крутого настроенья!!!


Здавна так повелося,
Щоб легше всім жилося,
Виховання дитини
Ділиться на три сім'ї –
На батьків і хрещених.
І, поки ще не пізно,
Потрібно цієї дитини
До розуму щоб довели.
Загалом, мила, спасибі!
Більше не можу мовчати,
Буду голосно з Днем народження
Тебе нині вітати!


Вітаю в цей день я матусю другу,
Милу, кохану, мудру, рідну,
Без тебе мені в цьому світі було б, ох, не просто.
Я скажу від щирого серця - вітаю, хрещена!


Люблю вас, хресні батьки,
Завжди у Господа здоров'я я прошу!
Ти, матусю, сьогодні іменинниця,
З посмішкою привітання пишу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий