среда, 10 августа 2016 г.

Вітання Алісі з днем народження

З Днем народження, Аліса, тебе
Я від чистої душі вітаю.
Я поклоняюся тобі, люблячи.
Я іншої такої милої не знаю.

В цей день ти прекрасна подвійно,
І в очах твоїх щастя сяйво.
І дозволь, о, Аліса, і мені
Оголосити всі свої пожеланья.

Побажати тобі багато любові,
Щоб в неї ти, як море, купалася.
Щоб очі сяяли твої,
Щоб ти радісно посміхалася.

Щоб крила росли за спиною
І попутний лише вітер дув у спину.
Щоб завжди ти була лише зі мною.
І тебе я, повір, не покину.

*****

Аліса з країни чудес,
Не чи це ти, люба?
Ах, якщо б нам потрапити в той ліс,
Який з дитинства всі ми знаємо!

Аліса — дівчинка нам всім
Знайома і люба!
Рідна, хай завжди твій дім
У любові і щастя потопає!

З Днем народження, Аліса!
Нехай всі бажання твої,
Почує казкова птиця
І швидко їх виконає, в мить!

*****

Аліса, дівчинка рідна,
Щоб з Днем народження тебе
Сьогодні щиро привітати
Не вистачить мені цього дня!
Я хочу побажати здоров'я,
Щоб воно не підвело!
Щоб розпещена любов'ю
Була все бід ти зло!
Щоб щастя наповнювало серце,
Щоб твої мрії збулися!
Щоб завжди всього вистачало,
Щоб виконати твій каприз!

*****

Побажаю я достатку,
Радості і зірок з небес.
Життя довге, життя солодкого.
Очікування чудес.
А вони - нехай без збентеження
Дружно радують тебе.
І як фінал – везіння -
Ллє з фортуни-корабля!
Побажати хочу Алісі
Тільки світлих добрих днів!
Як з рогу изобилья
Радість життя славно пий!

*****

Дозволь нам привітати тебе, люба,
І в день цей світлий тобі побажати,
Щоб мрія виконувалася будь-яка,
Щоб вдалося, нарешті, відшукати
Алісі країну тих чудес неможливих,
Про яких так солодко ночами мріяти.
Тоді ти повіриш, все в житті можливо
І радісно будеш пурхати по життю.

*****

Чим тебе, Алісо, здивувати?
Чим красивим свято твій приправити?
Що тобі, мій ангел, подарувати?
В день народження твій хочу привітати.

Хочеться запалити мені сто свічок,
І наповнити життя теплом і щастям.
Подарувати тобі весь жар ночей,
Вдень оберігати від всіх напастий.

Щоб ти здоровою була,
І з успіхом міцно ти дружила.
Щоб життя добро і світло несла,
І любов щоб поряд кружляла.

*****

Легка, наче птах, ніжна, немов вітер,
З душею прекрасною, чистою такий!
Нехай збудуться добрі сни і прикмети,
Везіння залишиться поруч з тобою!
Даруй свої почуття чудові щедро –
Сторицею повернуться до тебе хай вони,
Удачі, Аліса, і щастя без міри,
Друзів чудових, світлої любові!

*****

Для багатьох ти у віконці світло,
І одного більш немає,
Сьогодні всі прийшли привітати,
І буде бал, Аліса правити,
По королівськи буде сміливо,
Серед людей пурхаючи в білому.

Що побажати богині нашої?
Не називав щоб чоловік Наташею,
І діти щоб були здорові,
А реальність не була суворою.

Так просто будь собою, Аліса,
Хоч на оці, хоч на матіссе,
Посмішкою розбивай негаразди,
І хай тебе обминають роки.

*****

Раджу пізнати тобі достаток,
Знищити біди, Аліса, залишок.
З святом тебе я вітаю,
Запас я привітань поповнюю.
Бажаю бути тобі красивою, розумною,
Кар'єрою володіти розсудливою.
Зайве все в бік прибрати,
Шлях до щастя швидко робити.

*****

Як природжена актриса,
Що кожен день грає роль,
Сьогодні дівчинка Аліса
Святкує свій День народження!
І в цей вечір я бажаю,
Щоб, на підмостки виходячи,
Їй все з залу «вітаю»,
Кричали голосно і люблячи!
Щоб в житті так само, як на сцені
Тебе любили від душі!
Щоб ти, подібно до Мельпомени
Вміла долі всім вершити!
Щоб тільки щастям опромінювалися
Очі променисті твої!
А губи – тільки посміхалися
Від чистої, щирої любові!

*****

Покладиста, стримана, ласкава,
Завжди даси прекрасний рада,
А серце в грудях б'ється пристрасне
І дарує душі тепле світло!
Алісо, тобі побажання:
Нехай збуваються всі мрії!
Прекрасного свята, славного,
Удачі, любові, доброти!

*****

Мила Аліса, чиста, як струмочок.
Прийми від нас ось цей вітальний вірш!
Бажаємо багато грошей, здоров'я і любові.
Нехай поруч з тобою завжди будуть твої друзі!
Бажаємо щастя в твій дім навіки прийшов!
І щось дуже радісне в ньому сталося!
І нехай печалі світу проходять стороною!
Аліса! Ти кохана! І ми завжди з тобою!

*****

Ти, як завжди, чудова — факт,
Тебе привітати, Аліса, я сьогодні радий.
Ти даруєш нам тепло і позитив,
Дивлячись на тебе, нам посміхається весь світ.
Побажати тобі хочу любові і щастя,
Щоб настрій було геть негоди!

*****

Ану голосніше кричимо гості,
Ось Alice до нас йде.
Ми так чекали, так чекали,
Цей цілий довгий рік.

З днем народження вітаємо,
Радості, добра, любові!
Щоб не лилися твої сльози,
Не боліло, щоб у грудях.

Будь щасливою і успішною,
Думай більше про себе.
Ось побачиш, все що хочеш,
Ти отримаєш аж у двійні.

*****

Нехай атакує тебе щастя,
І геть летять і смуток, негоди.
З святом тебе я вітаю,
Здоров'я та везіння, Аліса, я бажаю.
Жити з веселощами, не тужити,
Досягнутим завжди дорожити.
Любов свою окільцювати,
І в житті далі процвітати.

*****

Поздоровлення для дівчини Аліси,
Казково красивою, як захват.
Якщо не бути тобі актрисою,
Підкориш і Захід, і Схід!

Будеш ти миліше чайної троянди,
Всі визнають: «Як вона мила!»
І забудеш, що таке сльози,
І не згадаєш грубості і зла.

В цьому навіть і не сумнівайся,
Пам'ятай: у тебе все попереду,
Частіше співай, весь час посміхайся
І переможно з землі йди!

*****

Прокинулося ранкове сонце,
Променем стукає до тебе в віконце.
Аліса! Ти така гарна,
Сьогодні свято для тебе.
Порівняти тебе – це реально
Адже ти у всьому ж ідеальна.
Живи, мрій, люби, ризикуй,
Долю красиву малюй.
І все сьогодні для тебе.
З твоїм святом тебе.

*****

Не знає хай твоя доля порожніх підмін,
І не пускає в будинок рідний зрад.
Нехай вірність поряд знаходитися,
І щастя хай легко влаштуватися саме.
З святом тебе, Алісо, вітаю,
Казкових кроків тобі я легких побажаю.
У своїй любові, як в озері, купайся,
У кар'єрі лідером ти вічним просувайся.

*****

Аліса! Твої очі від тосту
Свіжі, яскраві та гарні...
Ти стала ідеалом просто
Будь змученій душі!

Ти — друг і мудра господиня,
Наш терпкий марення і солодкий сон,
І — найкраща на світі зайчик...
Співаємо ми оди в унісон.

Так будь же ти завжди такою:
Прекрасніше інших Аліс,
Щоб вино текло рікою
І через тебе ми не билися!

*****

Побажаємо ми Алиске,
Бути подібною кішці - киска.
Мудрою, ніжною і рідний,
Завжди милою і чудний.
Життя було, щоб тільки солодкої,
Було все завжди в порядку.
Зірок і радості з небес,
Ти, Аліска, з чудес!

*****

Чудових я багато слів хочу сказати,
З поздравленьями до тебе, Алісо, я поспішаю.
З короб я величезний побажань приготував,
Раскинь свої прекрасні зараз ти брови.
Порадуй ясним поглядом, красою ти очей,
Тобі бажаємо красою цвісти завжди, зараз.
Любити, бути бажаною, любов дарувати,
І в вальсі ж успіху постійно так кружляти.

*****

Аліса з Країни чудес
Сьогодні відпочиває,
І в самому казковому з місць
Таких, як ти, не знають.

Ти не лукава і мила,
Строга, але не сувора,
І перед тобою відступить імла
І втілиться слово!

Бажаємо, мила, і надалі
Тобі бути нашою казкою.
І златом обернеться мідь,
Адже стількох ти змогла зігріти
Посмішкою, словом, ласкою.

*****

Ти дивовижна і неповторна,
Одна ти така — єдина.
Ти краще за всіх на світі розумієш,
Завжди-завжди ти нам допомагаєш.
Ти проявляєш з ніжністю всі свої почуття,
А це, знаєш, найкраще мистецтво.
У всіх моїх словах до тебе душа є,
Достоїнств всіх твоїх, Аліса, не перелічити.
Ти радуєш своїм существованьем нас,
Нехай сьогодні буде найкращий годину!
Вітальна відкритка з Днем народження Алісі

Комментариев нет:

Отправить комментарий