воскресенье, 14 августа 2016 г.

Привітання з Днем Народження Хресної у віршах

Неначе світла мана,
І в світі все квіти цвітуть:
Ти свій зустрічаєш день народження,
І ми з тобою разом!
Твою ми мудрість відзначаємо.
Прекрасна, як квітка, ти теж.
В тобі ми всі душі не чаєм.
І кожен, на блазня схожий,
Поспішає скоріше, тобі послугу,
Зацілувати, пообнимать...
І ми славимо тебе — хресну, подругу,
Сестру, дочку, бабусю і мати!!!


Хресна матінка, щаслива будь!
Щоб ніколи ні про що не шкодувати,
Щоб ніколи ти не бачила хмар,
Нехай сонця лик освітлює твій шлях!
Нехай віднесе вітер біди твої,
Нехай буде багато тепла і любові,
Нехай випарується будь-твій недуга,
Нехай буде багато друзів і подруг!


Нехай кожен новий день подарує
Надію, щастя і любов
І на твоєму обличчі сяє
Посмішка радісна знову.
З квітами, ніжними словами
День буде краще, ніж вчора.
Моєю улюбленою хресній мамі
Бажаю сонця і добра!


Не дарма ти стала хрещеною мамою.
Мені дуже близькою та рідною.
Турботливою і ніжною.
Як добре, що ти зі мною!
Так важливо мені твоє вниманье,
Добра посмішка твоя,
Адже ти завжди зі мною поруч.
Коли потребую в цьому я!


Нехай буде сповнений цей будинок
Достатком, радістю і щастям!
І нехай не буде місця в ньому
Печалям, горя і негодам.


Улюблена хрещена мама!
Хочу я тобі побажати,
Щоб рухалася до цілей вперто,
Турбот і горя не знати,
Карнавал будь в день народження,
Усмішок своїх не жалій,
Приємним нехай буде хвилювання,
Щоб стало на серці тепліше!


Як добре, що в цьому світі
Є хрещена мама моя!
До тебе прийду я за порадою.
Секрет відкрию, не тая.
Такою ж чуйною залишайся.
Завжди чуйною такий.
Благополуччя і щастя
Тобі бажаю всією душею!


Дорога хресна, я Вам бажаю
Гори щастя, з них радості струмки,
Озера довголіття, знергии ключі,
Кришталеві потоки душевної теплоти,
На цілі сторіччя любові і доброти!


Яка б мені не випала дорога,
У які б не закинуло краю,
За мене попросить перед Богом -
Мама. Мама моя хрещена!
Мені колись ти дала хрестильний хрестик,
З ним у хвилини дуже важкі - легко!
І тепер душею я з тобою разом,
Навіть якщо знову десь далеко!


У хресної, у матусі день народження,
Струна гітарна акордом зустрічний марш,
Живи до ста, без горя і сум'яття,
Щоб щастило тобі за життя багато разів!


Хресну маму привітати хочу
Я з днем народження сьогодні!
З дитинства любила притиснутися до плеча
Хрещеною. Нехай милість господня
Ласкавим світлом тебе осяє,
Радість несе удачу.
Ангел-хранитель нехай збереже,
У складних життєвих завданнях!


Спасибі за мудрість рад,
Відкритість душі, доброту!
Нехай життя буде радісною, світлою,
Виконає будь-яку мрію!
Нехай, хрещена мила, щастям
Завжди наповнюється будинок
І буде здоров'я прекрасним!
Достатку, удачі у всьому!


Сьогодні справжнє свято
У хресної моєї коханої.
Так багато думок різних
Мені висловити необхідно.
Як дороги мені наші відносини,
І як любов'ю вашої дорожу.
Я в цей прекрасний день вашого народження
Про побажання своїх заповітних розповім.
Нехай будуть вірними і світлими дороги,
Удача вам супроводжують в дорозі.
А біль, біда, печалі і тривоги
Нехай назавжди підуть, розтанувши позаду.
Такою ж класною вам бажаю залишатися,
Заможно і щасливо жити,
Сімейним щастям насолоджуватися,
Взаємно, щиро любити.
Ви були для мене завжди прикладом
Впевненості, жіночої сили, краси.
Бажаю вам любові, здоров'я, віри,
Нехай оточують вас подарунки і квіти,
І буде будинок наповнений сміхом,
Тепло і радість у ньому живе.
Ваша праця супроводжується успіхом,
А серце радісно співає.




Ти хоч хрещена, але мати -
Це важливо всім зрозуміти!
Одна мама - добре,
А дві мами - краще!
Хресна завжди зрозуміє
І всьому навчить!


Сьогодні мою хрещену
Я з днем народження вітаю,
Її я щиро люблю,
І їй від всієї душі бажаю –
Нехай щастить у всіх справах,
Нехай любов не покидає,
Нехай невідомий буде страх,
В дорозі хай щастя не кидає!


Хрещеною я бажаю в цей день,
Щоб сталося в її житті щастя,
Щоб прийшли надія та успіх,
Щоб не зламало раптом негода.
З Днем народження, моя хрещена,
Шлях з роками життя приносить радість,
Ми з тобою завжди пов'язані,
Я ближче бути завжди старалася.


Ти - хрещена мама моя...
Спасибі тобі за це!
Тобі я бажаю добра
І життя, наповненою світлом!
Бажаю лише добрих доріг,
Зігрітих люблячим поглядом,
Тебе мені послав сам Господь,
Так будь зі мною, хрещена, поруч!


Бажаю хресної бути такою гарною,
Яка є, – такою залишатися.
Бути для своїх рідних незамінною
І близьким людям частіше посміхатися.
Так, доброта твоя – неймовірна,
І сам Господь тебе хай охороняє,
Легко нехай живеться і приємно,
Добра тобі й радості бажаю!


З давніх пір в Російській Волі все ділили навпіл,
З тих часів красиво: «Леля!" Називали Хрещених мам...
У мене є теж Леля, Тітка – мила Душа
Весела, добра ти, (ім'я)! І собою гарна!
Хмари з неба опускалися на тебе вже не раз,
Тут подумаєш випадково...Невже це пристріт?
Всім пророченьям бунтівним посміхаєшся на зло...
І років, що не втримаєш, мені з тобою пощастило!
Пощастило, що точно знаю, як ти сильна і мудра!
З Днем народження вітаю і тебе моя хвала!
Не сумуй, коли не солодко, співай, гуляючи по полях!
Ну і що, що життя не гладка! Слава Хрещеним Матерям!


Я тебе від душі вітаю.
Юність серця бережи для людей.
Ніжним поглядом своїм освячуючи,
Атмосферою душевної зігрій!
Те, що людям даєш, озветься,
А не кане в далекі дали,
Сім разів, з любов'ю повернеться,
І минають будь-які смутку!


З днем народження, хрещена! Моя друга мама!
Ти вчиш мене краще, чесно, без обману.
Бажаю тебе щастя, здоров'я, довгих років,
Жити в любові і радості, без смутку і біди!
Нехай життя тече легко, з удачею у всьому,
Затишком і спокоєм твій наповнюючи будинок!
Обнімеш, заспокоїш, теплоту даруючи,
І я стаю краще, дивлячись на тебе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий