понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для племінниці

«Щастя лише раз буває»
Щастя тільки раз буває –
Ти зумій його дізнатися.
Я бажаю племінниці
Ніколи не сумувати.

Залишайся найкращою,
І восьме березня ти
Будь прекрасніше всіх і крутіше!
Нехай збуваються мрії!


«Зі святом, моя дорога!»
Повіяло свіжістю весняної,
Настав за рахунком день восьмий.
І тебе, племінник, без сумніву,
Обдарувати хочу я теплотою.

Зі святом, моя ти люба!
Троянди і ромашки – для тебе.
А ще від серця побажаю
Бути квітучою, радісною завжди.


«Рідної племінниці»
Що побажати рідній племінниці
У 8ое березня, жіночий день великий?
Хочу удачі, щастя побажати,
Все найкраще на світі провіщати.

Про що мріє дівчина завжди?
Одного не залишатися ніколи,
З чоловіком найкращим бути завжди,
Не втратити на довгі роки!


«Племінниці від дядька»
Моя улюблена племінниця,
Я від душі хочу сказати –
Ти справжня красуня!
І в жіночий день хочу бажати

Тобі любові і натхнення,
Щоб виконувалися всі мрії!
Ти будь щасливою, без сумніву!
Не знай ні бід, ні суєти!


«Племінниці від тітки»
Племінниця моя,
Твій свято настав!
Тобі бажаю я
І бадьорості, і сил!

Завжди красивою будь!
8 березня ти
Про головне не забудь –
Нехай збудуться мрії!


«Моя улюблена племінник!»
Моя улюблена племінник!
Ти краще за всіх, очаровашка!
Ти чудова завжди,
Прекрасна, як сама весна!

З Міжнародним жіночим днем
Тебе сьогодні поздоровляю!
І нехай мрія своїм вогнем
Тебе кличе і надихає!


«Племінниці здоров'я я бажаю»
Племінниці здоров'я я бажаю,
Щоб ти жила, зовсім проблем не знаючи.
Щоб міцне здоров'я було,
І щоб близькі тебе любили.

Бажаю щастя і удачі –
Щоб ставала з кожним днем багатшими,
Духовного тобі бажаю зростання,
Щоб в житті було все легко і просто!


«Любові і щастя»
Хочу моєї рідної племінниці
Бажати любові і щастя всією душею!
Восьме березня – до нас воно прийшло,
Щоб жінки сміялися, всім на зло.

Нехай дарують кавалери лише квіти,
І виконують всі твої мрії.
Нехай тобі удача прийде,
Здоров'я й успіх в житті чекає!


«Побільше бадьорості і сил»
Хочу побажати удачі,
Проблем і прикрощів не знати,
І лиха навіки не пізнати –
Адже варто жити, щоб процвітати!

Побільше бадьорості і сил
Щоб сам Господь дарував тобі,
Моя племінниця рідна!
У восьме березня я бажаю!


«Щастя, радості бажаю»
Щастя, радості бажаю,
Всією душею вітаючи,
З жіночим днем племінницю –
Милу проказницу.

Нехай тобі щастить,
Щастя – круглий рік,
Не пізнати проблем,
Не сумувати – зовсім!
Вітаю з 8 Березня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий