понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для сестри

«Люблю тебе, моя сестра!»
Люблю тебе, моя сестра!
І в жіноче свято я бажаю
Бути яскравою, як вогонь багаття,
І життя радіти, знаючи

Що тільки щастя попереду,
Що тільки радість далі буде,
Бути сміливою у життєвому шляху
І нехай успіх до тебе прибуде!


«Хочу привітати сестру»
Хочу привітати сестру всією душею
І побажати залишатися такою –
Красивою, милою і смішний,
Веселою, і, звичайно, молодий!

Восьме березня – це свято твій,
Нехай багато-багато щастя принесе з собою.
Тобі бажаю я бути щасливою
І про все погане навіки забути!


«Улюбленої сестри»
Сестру мою улюблену
Я з жіночим днем поспішаю привітати,
Я за тебе п'ю,
Тебе я хочу потішити,

Тобі здоров'я побажати,
Рідний і близький чоловічок,
І ніколи не сумувати,
Коротше, бути щасливою вічно!


«Маєш право на успіх»
Прийшло восьме березня, люба,
І я тобі лише найкращого бажаю.
Моя сестра, на світі краще всіх,
І ти маєш право на успіх.

Хочу, щоб усі на світі вдалося,
І все, що загадала, щоб збулося.
Ти заслужила кращого всього –
І в житті добиватися свого!


«Тебе удача чекає»
Сестра моя, восьме березня
Нехай тільки радість принесе,
Бажаю щастя і азарту –
Ти знаю, тебе удача чекає.

І щастя буде, безсумнівно,
Божественно і незмінно.
Чудовою дівчині такий
Бажаю щастя всією душею!


«Прекрасна людина»
Улюблена сестра моя,
Ти такий прекрасний,
Нехай збудеться мрія твоя,
Ти будь завжди з коханим пристрасної,

Ти все на світі розумій,
І ніколи не дивуйся,
Бувають чудеса – ти знай,
На них сподівайся, не губися!


«Дорогий сестричці від сестри»
Бути твоєю сестрою, рідна,
Мені шалено пощастило!
Від душі тобі бажаю,
Щоб краще прийшло!

Щоб ти не сумувала,
Йшла впевнено вперед!
Щастя в день 8 березня!
І нехай удача чекає!


«Моя дорога сестричка!»
Моя дорога сестричка!
Хочу привітати з жіночим днем.
Здоров'я, щастя я бажаю,
Щоб найкращим був твій дім,

Щоб обожнювали чоловіки,
І лише єдиний любив,
Щоб ніколи не кривдили,
Щоб Він завжди квіти дарував!


«Улюблена сестричка»
Улюблена сестричка,
Будь завжди веселою,
Як маленька пташка –
Тримай лише до світла шлях.

І в день восьмого березня
Хочу я побажати,
Завжди козирною картою
Ходити і перемагати!


«Я благ тобі, сестро, бажаю!»
З тобою завжди, сестричка, ми дружили,
Один одному допомагали і любили,
Любов батьків ми порівну ділили,
І час нескінченно квапили.

8 березня, у цей чудовий свято,
Я благ тобі, сестро, бажаю різних.
Здоров'я, щастя жіночого подвійно,
І знай, що ти мені дуже дорога!


«Ніжна і мила сестра»
Ти ніжна і мила,
Завжди такою була!
Так нехай же дні щасливі
Несуть потік тепла,

Любов нехай порадує
І щастя принесе.
З прекрасним жіночим святом
Як у казці все пройде!


«Нехай краса твоя завжди цвіте»
Сестрі бажаю у березневий день,
Що краса твоя не в'янула!
Щоб горіло в очицях вогник,
І щоб у всьому вдача допомагала!

Нехай краса твоя завжди цвіте,
Як ніжні проліски весною.
Хай життя не перестає подарунки
Дарувати тобі! Завжди ти будь такою!


«Сестра від брата»
Вітання від брата
Ти, сестро, бери!
Я бажаю жити заможно,
Красою своєї пленяй!

В цей день, 8 березня,
Щастя нехай до тебе прийде!
Буде в житті все, як треба,
Краще станеться!


«Я пам'ятаю, як ти бруднила пелюшки»
Я пам'ятаю, як ти бруднила пелюшки,
Я пам'ятаю перше слово твоє.
Сьогодні, моя мила сестричка,
Послухай моє побажання.

Тобі бажаю в житті не працювати,
І жениха хорошого знайти.
Щоб він забезпечив твої витрати,
Повір, рідна – це попереду.
Вітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий