понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для дочки

«Моїй отраді»
У восьме березня коханій донечці,
Моїй отраді, найдорожчої
Бажаю бути такою ж красивою,
І залишатися умненькой такий.

Хай щастя назавжди з тобою поруч
Оселиться, і до серця приросте,
Ти не сумуй, будь ласка, не треба,
Адже тільки краще тебе на світі чекає!


«Я щастя дитинці бажаю»
У восьме березня вітаю
Рідну донечку мою,
Я щастя дитинці бажаю.
Образить хто-небудь — вб'ю!

Бажаю грошей заробити,
І добиватися свого,
Нехай не страшать тебе турботи,
І не боятися нічого!


«Нехай тобі у всьому завжди щастить»
Хочу я доньці від душі сказати –
В 8-е березня варто веселитися,
І в цей день про сумне забувати,
І ніколи ні на кого не ображається.

Нехай тобі у всьому завжди щастить,
Хочу, щоб було чимало радощів!
Нехай тебе завжди удача чекає,
Щоб завжди тобі всього вистачало!


«Моя дочка - красуня!»
Твоя мама і ти –
Два скарби ніжних,
Скільки краси є
У ваших очах безкрайніх!

Моя донька, краса,
Я тебе вітаю!
Нехай завжди небеса
Тебе в життя направляють!


«Наша донька – наша гордість»
Наша донька – гордість наша.
Любимо ми тебе завжди,
Нехай же буде солодкою чаша,
Що готувала доля!

Пам'ятаємо ми тебе за партою,
Пам'ятаємо, ким хотіла стати...
І хочемо 8 березня
Тільки щастя побажати!


«Моя рідна дочка»
Моя рідна донька,
Готовий продати я нирку,
Щоб ти була щасливою,
Веселою і красивою!

Щоб частіше посміхалася,
З гідними спілкувалася,
Щоб принц в тебе закохався
І на тобі одружився!


«Дочці щастя я бажаю»
Дочці щастя я бажаю,
Ніколи не сумуючи,
До цілям ти своїм прагни,
І швидше посміхнись!

Адже восьме березня близько,
В житті нехай любов,
Літай високо, не низько,
Піднімайся знову і знову!


«Наша донечка рідна»
Наша донечка рідна,
Дуже любимо ми тебе!
З 8 березня щиро вітаємо,
І бажаємо ми, люблячи,

Бути такою ж красивою,
Розумною, доброю, золотий!
Ну а головне – щасливою
Серцем, думкою і душею!


«Тобі всього доброго бажаю»
У восьме березня, донька люба,
Тобі всього доброго бажаю,
Нехай тобі все на світі вдається,
Нехай тобі удача посміхнеться.

Тобі бажаю щастя і удачі,
Все, що багато в житті значить.
Щасливою бути, стати хорошою мамою
І зовсім ніколи не сумувати!


«Моя дочка улюблена»
Моя улюблена донька,
Дорога, ранима,
З жіночим днем поздоровляю,
Бути щасливою бажаю.

Тобі Все вдається,
Нехай успіх посміхнеться,
Адже ти наше багатство,
І ліки від смутку.


«Сьогодні світлий день»
Сьогодні світлий день весняний,
8 березня на подвір'ї.
Бажаю, доню, веселощів,
І всього тобі найкращого.

Нехай настрій буде бадьорим,
В душі весна панує завжди.
І навіть у похмуру погоду
Не сумуй ти ніколи.


«Дочки від мами»
Улюблена дочка моя,
Тебе з жіночим днем вітаю!
Здоров'я, любові і добра
Від щирого серця бажаю!

Нехай краще тільки прийде,
Бажання щоб виконувалися!
Нехай в житті тобі пощастить,
Щоб радість у долі не закінчувалася!


«Щастя, удачі»
Донечка наша!
Тебе вітаємо,
І від душі
У жіночий день побажаємо:

Щастя, удачі
І море любові,
Все це означає –
Любов'ю живи!


«Донечці від папи»
Моя донечка рідна,
Настає свято твій!
Жіночий день ми відзначаємо,
І сьогодні всією душею

Я хочу бажати удачі,
Щоб була красива ти!
Нехай твої очі не плачуть,
Здійснюються мрії!
Привітальні листівки з міжнародним жіночим днем

1 комментарий:

  1. Це публічне оголошення для всіх, хто хоче продати нирку, у нас є пацієнти, які потребують трансплантації нирки, тому, якщо вам цікаво продати нирку, будь ласка, зв'яжіться з нами на електронну пошту iowalutheranhospital@gmail.com
    Ви також можете зателефонувати або написати нам на Whatsapp за номером +1 515 882 1607.

    ПРИМІТКА: Ваша безпека гарантована, і наш пацієнт погодився платити велику суму тому, хто погодиться пожертвувати нирку для їх збереження. Ми сподіваємося почути від вас, щоб ви могли врятувати життя.

    ОтветитьУдалить