понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання на 8 березня для подруги

«Побажання подружці»
Хочу я в день восьмого березня
Тобі, подружка, побажати:
У справах – везіння та азарту,
У любові – удачу набувати.

Нехай кожен день збагачує
Тебе грошима і теплом.
Нехай світ овацією зустрічає,
Нехай повною чашею буде будинок!


«З жіночим днем, дорога подруго!»
З жіночим днем, дорога подруго!
Я бажаю тобі від душі
Щоб будь-яка життєва завірюха
Не змогла нас розлучити з тобою!

Щоб ти, немов чайна троянда
Золотилась і млосно цвіла,
Щоб збулися твої жіночі мрії,
Щоб всі вдавалися справи!


«Вірна подруга»
З тобою, вірна подруга,
Готова через все пройти.
Нам не страшні ні дощ, ні завірюха –
Перепон не бачимо на шляху!

І в жіночий день тобі, красуня,
Я побажаю всією душею
Щоб легкою була хода,
І щоб прийшов великий успіх!


«Ти хороша людина»
Моя подруга, ти хороша людина,
І в жіноче свято я тобі бажаю
Завжди такий же бути прекрасніше всіх,
Не відаючи сумнівів, лиха не знаючи.

Впевненість в успіху, в красі –
Ось половина справи і удачі,
Хай у всьому щастить тобі, скрізь,
Хай збудеться, що в житті багато значить!


«Восьме березня за вікном»
Моїй подрузі дорогою
Бажаю в свято всією душею,
Щоб ти веселою залишалася,
Тобі удача посміхалася,

Восьме березня за вікном –
І в хаті весело твоєму,
Хочу добра тобі бажати,
Не варто цілям змінювати!


«Жіноче свято»
Восьме березня – жіноче свято наш,
І я тобі побажаю,
Щоб милий виконував будь-яку забаганку,
Очі на всі примхи закриваю.

Подруга, будь щасливою ти завжди,
Трошки стервом варто залишатися,
Переживати не варто ніколи,
А потрібно тільки частіше посміхатися!


«Ти - справжня подруга!»
Ти справжнє багатство,
Завжди ти вірна я була.
Нехай наше дружнє братство
Чекають лише великі справи!

Ти - справжня подруга!
І в цей день я бажаю,
Щоб оточували в житті колі
Тебе лише вірні друзі!


«Моя подруга»
Моя подруга, ти одна
Пройшло зі мною вогонь і воду,
І ти щасливою повинна стати,
Не втративши свою свободу.

Нехай принц на білому на коні –
А немає коня — так на Феррарі,
Подкатит щиро до тебе,
І відвезе в золоті дали!


«Восьме березня настало»
Восьме березня настало,
Нехай це буде серцю мило,
Хочу побажати подрузі
Любов таку відшукати,

Щоб вона іншим не снилася,
Щоб ти сама здивувалася.
Адже ти, подруга, заслужила,
Щоб щастя поряд ходило!


«Подрузі від одного»
Приємно мені з тобою дружити,
На 8 березня я бажаю
Тобі завжди бути красивою!
Нехай удача чекає.

Твоя усмішка хай завжди
На ніжному обличчі сяє,
Будь-яка збудеться мрія!
Живи турбот і бід не знаючи!


«Восьме березня я бажаю»
У восьме березня я бажаю
Побільше грошей і друзів,
Щоб називав улюблений «зая»,
Щоб будинок ломився від гостей,

Щоб шанувальників чимало,
Завжди букети, перлів,
Щоб вистачало уваги,
І щастя щедра річка!


«Ти найкраща подруга з подруг»
Працюєш не покладаючи рук,
Ну відпочинь вже, моя рідна,
Ти найкраща подруга з подруг –
Тобі всього прекрасного бажаю.

Щоб заробити вдалося на все:
На яхту, на Кайєн і на Мальдіви,
Щоб щастя тобі особисте прийшло,
Щоб ти жила спокійно і красиво!


«З тобою подруги давно ми»
Нехай свіжість, молодість весни
Завжди в душі твоїй зберігається.
З тобою давно подруги ми,
Ніщо не зможе змінитися.

Тому я бажаю,
Крім інших подарунків:
Мрія будь-нехай твоя
Виповниться 8 березня.


«З 8 березня вітаю!»
З 8 березня вітаю
Мою подругу дорогу,
І від душі тобі бажаю –
Нехай люблять всі тебе, таку!

Умій залишатися щасливою
Ти в будь-яких обставин,
Бажаю частіше посміхатись,
Любов ділити лише на двох!


«Розпустився первоцвіт»
Розпустився первоцвіт
На лісовій галявині
Симпатичний, молодий,
Як моя подружка.

Будь щасливою, пустотливий,
Веселися і смійся
І на краще завжди
Всією душею сподівайся!


«Зустріти гідного чоловіка»
Я на восьме березня всією душею
Хочу бажати подрузі дорогий,
Все, що потрібно жінці простий,
Щоб бути завжди коханою і рідний,

Гідного чоловіка зустріти,
Який і не думає змінювати.
Щоб він тебе цінував і поважав,
І впоратися зі справами допомагав!


«Подруга у мене одна»
Подруга у мене одна,
І чи варто на неї рівнятися!
Красива, щира, розумна –
Такою потрібно бути старатися!

І з жіночим святом тебе
Хочу привітати, дорога,
І всією душею сказати, люблячи, -
Удачі тільки я бажаю!


«Що побажати тобі, подруга?»
Що побажати тобі, подруга?
Щоб мрії збулися твої,
Мільйонера, як дружина,
І Бреда Піта для любові.

Щоб оберігала себе
Від різних життєвих турбот,
Щоб смутку ти не знав,
Нехай просто в житті пощастить!


«Моя улюблена подруга»
Березень сріблиться за вікном,
Пройдуть снігу, вщухне віхола.
Хочу привітати з жіночим днем
Свою улюблену подругу!

Тобі бажаю я добра,
Щоб все завжди вистачало,
Щоб наймудрішою ти була,
Щоб самій ти красивою стала!


«Дорогий подружці від подруги»
Дорога, мила подруго!
В цілому світі немає тебе ріднею.
Розуміємо ми з тобою один одного,
І йдемо по життю багато днів!

Я тобі бажаю кохання великого,
Адже 8 березня – свято наш!
Щиро тебе я вітаю,
Знаю, що за щастя все віддаси!
Листівка до 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий