понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня

«Дорогий тітці»
Дорога тітка, від усієї душі хочу привітати тебе з чудовим жіночим днем і побажати тільки радісних і кольорових моментів в житті. Ніколи не сумувати і не сумувати тобі, а тільки веселитися і посміхатися. Зі святом!


«Дорогий тещі»
Дорога теща, дозвольте привітати Вас з Міжнародним жіночим днем і побажати Вам тільки щастя, здоров'я і успіхів. Нехай усі негаразди залишаться позаду, а попереду чекає тільки радісні і незабутні моменти! Зі святом!


«Колеги по роботі»
Дорога колега, в цей день прийнято вітати всіх жінок. Я не хочу складати винятку, тому прийміть мої вітання. Я хочу побажати Вам успіхів на роботі і в особистому житті, нехай ніщо і ніколи не затьмарює Вас. З святом 8 березня!


«Начальниці»
(Ім'я начальниці), сьогодні домогосподаркам забороняється робити домашні справи, а Вам забороняється виконувати справи, які пов'язані з роботою тому, що встигнете завтра. З святом 8 березня, проведіть цей день так, щоб він запам'ятався назавжди!


«Побажання для тітки»
З 8 Березня, дорога, улюблена тітонька! Ти так багато для мене значиш, і так багато для мене робиш – це привітання лише маленька частинка моє величезної подяки тобі! Вже кому, як не мені, знати, яким чудовим і розуміючим другом може бути тітка, така славна і любляча, як ти! Будь безмежно щаслива!


«Для бабусі»
Мила бабуличка! Ти – моя сама мудра подруга. Я вдячна тобі за поради, любов і ласку. Нехай моє привітання з 8 березня втішить тебе, додасть тобі енергії і молодості. Не старей, моя дорога! Нехай у твоїй душі пануватиме вічна весна!


«Поспішаю привітати тещу»
Поспішаю привітати з самим головним жіночим святом найкращу маму моєї дружини! Така шикарна жінка, як Ви, гідна захоплення! Нехай милий свято 8 березня наповнить Ваше життя щастям, радістю і чарами!


«Ти окраса нашого колективу!»
Ти окраса нашого колективу! Цінний і незамінний працівник! Хай 8 березня стане для тебе справжнім святом! Нехай у цей день тебе оточують улюблені квіти та близькі люди, а настрій буде сонячним і радісним!


«Мама, будь завжди молодий!»
Щороку 8 березня, починаючи вітати всіх знайомих жінок, кожна людина згадує в першу чергу про свою маму. Тому що ближче мами нікого немає. Ось і я тебе, мамо, поспішаю привітати з цим чудовим святом! Будь завжди молодий і дуже щасливою!
Вірш листівка на 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий