понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для коханої жінки

«Я щастя щиро бажаю»
Моя кохана, рідна,
Ти в цьому світі – краще всіх,
Я щастя щиро бажаю,
Нехай супроводжує успіх,

Нехай радості з тобою поруч
Забирають гіркоти турбот,
Нехай мрія пестить поглядом
І попереду удача чекає!


«Ти найкрасивіша»
Ах, жінка кохана,
Ти найкрасивіша,
Весела, приємна,
Завжди неймовірна!

У восьме березня, солодка,
Ти будь на щастя ласа.
Відкриюсь, не тая –
Що щастя – це я!


«Ти дуже гарна»
Мій привіт восьмиберезневого
Сьогодні дихає красою.
Сяє очей щасливих світло,
Дарований самою весною.

Ти невимовно гарна,
Я від душі тобі бажаю,
Щоб щаслива була душа,
Хорошим новинам слухаючи!


«Моя люба, тебе вітаю»
Моя люба, тебе вітаю
З прекрасним днем - 8 березня!
Удачі, багатства, здоров'я бажаю,
І в житті великого, величезного фарту!


«Для коханої»
Кохана, прекрасною, ніжною
Ти будь завжди, живи, люблячи,
Твій погляд, бездонну і безмежний,
Не обпікає нехай мене,

Коли повернуся з роботи пізно
З особливим запахом спиртним.
Ще, прошу, не будь стервозною,
І буде у нашому домі мир!


«У житті ніколи не сумувати»
Хочу моєї улюбленої побажати
Я в житті ніколи не сумувати,
Адже у чудової жінки, як ти,
Завжди повинні збуватися всі мрії,

Восьме березня – це свято твій,
Будь щаслива ти поряд зі мною.
Хочу здоров'я багато побажати,
Щоб смутку зовсім не пізнати!


«Коханій жінці»
Коханої жінки проста краса
На подвиги часом надихає,
Вона – неначе збулася мрія,
Таке відчуття часто залишає.

Улюбленою жінці хочу сказати –
У восьме березня ти дуже красива,
Тобі сьогодні буду обіцяти –
Тебе я точно зроблю щасливою!


«Кохана, тобі бажаю»
Нехай у жіночий день чудесним світлом
Раптом осяється життя твоє,
І ласкавим весняним вітром
Нехай приголубить життя тебе.

Кохана, тобі бажаю,
Щоб в житті кожен день щастило.
Тебе сьогодні поздоровляю!
Будь найкращою, всім на зло!


«Поспішаю сказати, як ти прекрасна»
Моя рідна, в день весняний
Поспішаю сказати, як ти прекрасна.
Нехай райським буде насолода,
Несе доля добро і щастя!

Нехай з 8 Березня в життя твою
Прийде променистий світ удачі.
Щоб жила ти як в раю –
Нехай буде так, і не інакше!


«Бажаю багато світлих днів»
Улюбленою жінці моїй
Бажаю багато світлих днів,
Завжди таким же солодким,
І повз смутку проходити!

У восьме березня, краса,
Нехай торжествує доброта,
І щастя в серці ти впусти,
І через час пронести!


«Люблю тебе, прекрасна моя»
Люблю тебе, прекрасна моя,
Ти для мене ніжніший, ніж весна.
І цей світлий свято – для тебе,
Дарую квіти і кажу люблячи:

Такої ж ти завжди прекрасною будь,
Весняною свіжістю оповитий шлях
Нехай твій життєвий буде назавжди,
Не розлучить нас нехай ніколи.


«Я схиляю коліна перед тобою!»
Кохана, як пелюстки ніжні
Квітів прекрасних, перше, довгоочікуваних
Подарунків наступаючої весни,
Так і моя любов до тебе бажана!

Ти хороша і тілом, і душею!
8 березня будь, прошу, щасливою!
Я схиляю коліна перед тобою –
Такої чудової і такою гарною!


«Ах, яка жінка!»
Ах, жінка улюблена моя!
Я сам собі заздрю часом,
Коли дивлюсь, рідна, на тебе,
Коли спільні я будую плани.

Хочу в восьме березня побажати
Тобі, моя любов, бути найкращою,
І ніякої іншої не поступатися!
Бути яскравіше всіх, божественней і крутіше!


«Твої очі, як райські озера»
Твої очі, як райські озера,
Твоя душа – загадка для інших.
Кохана, тебе побачу скоро –
І буде цей день для нас двох.

Хочу в особливий день – 8 березня
Своїй коханій свято подарувати.
Я навіть у цей день одягну фартух,
І буду смажити, парити і варити.


«Весна дзвенить капежом»
Весна дзвенить капежом,
Струмки дзюрчать сопілкою.
І до дівчини коханої
Прийти необхідно.

Порадувати букетом,
І поцілунок залишити,
І з днем прекрасним цим
Привітати улюблену!
Відкритки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий