понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для похресниці

«Вітання з весною!»
Хрещениці коханої,
Розумною і красивою
Привітання з весною!
Будь завжди сама собою!

Нехай завжди з тобою будуть
Щастя, радість і успіх,
Нехай весна мрії розбудить,
Смуток піде, як стає сніг!


«Хочу тобі побажати здоров'я»
У восьме березня, хрещениця моя,
Хочу тобі сказати сьогодні я –
Хай у житті все вдається тобі,
Везіння в коханні в твоїй долі.

Хочу тобі побажати здоров'я,
Щоб ти могла, рідна, процвітати,
Щоб була усмішка на вустах,
І тільки правда у сказаних словах!


«Восьме березня настало»
Восьме березня настало,
Як свято всіх прекрасних дам!
Бажаю хрещениці коханої,
Щоб тонкий був завжди твій стан,

Красивою, милою залишайся,
І пам'ятай головне – добро!
Ти до людей злим не наближайся,
Щоб завжди тобі щастило!


«Весною пахне за вікном»
Весною пахне за вікном,
І запах цей ллється в будинок.
І птахи з півдня повернулися,
І від зими все пробудилося.

Улюбленою своєю хрещеницею
У цей світлий свято, Жіночий день,
Здоров'я побажаю, ласки,
Весни в душі завжди прекрасною!


«Улюбленої хрещениці»
Хочу я хрещениці коханої
У восьме березня побажати
Такий же бути неповторною,
Квіткою прекрасним розквітати,

Щоб мрії твої збувались,
Щоб була гарною ти,
Щоб всі перепони підкорялися
І щоб збулися твої мрії!


«Ніколи не сумуй»
Хочу я хрещениці сказати –
У восьме березня щастя багато
Тобі так хочеться бажати,
І не суди інших ти суворо,

І ніколи не сумуй,
І ніколи ти не здавайся,
Мрії збуваються – ти знай,
Мріям частіше предавайся!


«Успіху і радості»
Хочу я моєї хрещениці
Удачі побажати,
Мрії будь завжди твоєї
В душі не згасати,

Нехай кожна мить до тебе з добром
І радістю прийде,
Посмішкою, пристрастю і теплом
За життя поведе!


«Яскраве свято»
У восьме березня – свято яскравий,
Улюбленою хрещениці подарунки
Від усієї душі хочу дарувати,
Бажати прекрасною самої бути.

Коли це свято настає –
Він оберігає від проблем,
Не буде в житті нехай турбот,
Нехай успіх веде вперед!


«Зі святом тебе!»
Хрещениця моя,
Зі святом тебе!
Жіночий день іде –
Значить пощастить!

Збудуться мрії,
І без суєти
Будеш жити яскраво,
Вірити й любити!
Відкритки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий