понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання на 8 березня

«Побажання для дочки»
Найчудовішою, симпатичною, милою і доброю донечці на світі – самі чудові побажання в день 8 Березня! Моя хороша, будь у всьому і завжди найкращою, нехай тобі завжди світить яскравий дороговказ, вказуючи шлях до успіхів і щастя, і нехай у твоїй душі завжди панує чудовий настрій!


«Коханій жінці»
Кохана моя, хочу привітати тебе з цим чудовим весняним святом, з днем 8 березня. В цей день всі жінки заслуговують привітань і подарунків, але ти для мене єдина і неповторна, тому всі присвячується лише одній тобі. Зі святом, дорога!


«Любій матусі»
Для кожного найрідніша у світі людина – це мама. Мамо, я хочу, щоб ти була щасливою, щоб сьогоднішній день став самим чудовим у твоєму житті! Нехай у твоїй душі панує вічна весна! Залишайся завжди молодою і красивою, і пам'ятай, що я тебе люблю.


«Для мами»
Для мене немає ріднішої у світі людини, ніж ти, моя матуся! Прости мені всі образи, я шкодую про них. Я хочу, щоб в цей день ти посміхалася і була найщасливішою! Знай, що я тебе дуже кохаю, люба! Дорожче, ніж твоя щаслива посмішка, для мене нічого немає.


«Для дочки»
Дорога донечка! Поспішаю привітати тебе з весняним святом 8 березня! Ніколи не сумуй, не здавайся, завжди йди вперед. Нехай по життю з тобою буде надійний людина, будь завжди оточена його любов'ю. Нехай твоє серце розцвітає, як квітка навесні. Зі святом тебе!


«Побажання для подруги»
Подруга, сьогодні найкращий привід сказати тобі, що ти – просто супер, що іншої такої немає і ніколи не може бути! 8 Березня – це воістину твій день, ти Жінка з великої літери, справжня леді! Будь завжди такою квітучою, симпатичною, радісною і привабливою, і нехай це свято подарує тобі гарні спогади!


«Романтична смска для коханої»
Пропустіть! Не товчетеся, я перша тут стояла! Що? Хто я? Я — романтична смска з привітанням для однієї дівчини на 8 березня! Мені просили передати, що один молодий чоловік вас дуже любить, вітає з святом 8 березня, обіцяє ніколи не засмучувати і дарувати тільки радість і кохання!


«Побажання для мами»
Моя кохана, ніжна, добра, розуміюча матуся! В цей сонячний весняний день ти як ніхто інший гідна самих теплих слів і найкращих у світі побажань! 8 Березня а – це твій день, тому що ти – найкраща з усіх жінок, тому що я дуже тебе люблю. Зі святом, рідна, нехай кожен новий день буде гарним подарунком!


«Кохана моя донечка»
Улюблена моя донечка, найчарівніша, добре і миле створіння у всесвіті! Вітаю тебе з 8 березня – прекрасним жіночим святом! Бажаю тобі розкішних букетів, променистих усмішок, солодких цукерок і щирих зізнань!


«Побажання начальниці»
Керівник – жінка – це чудово, адже до строгості і вимогливості, покладеним по чину, завжди домішуються душевність і чуйність, завжди живуть у серці! Сьогодні, в день 8 Березня, хочу сказати Вам від всього серця – будьте завжди настільки ж чарівні і повні казкової чарівності і чарівного шарму! Зі святом!


«Улюблена сестричка»
Кохана сестричка! Поспішаю привітати тебе з 8 березня! Цього дня ти, напевно, чекала цілий рік. Так нехай же очікування не буде марним, і це свято виконає всі твої мрії! Бажаю тобі яскравих кольорів, приємних подарунків, сонячного настрою і величезної любові!


«Ви можете робити майже все»
Ви можете робити майже все: плавати в глибокому океані, піднятися на найвищу гору, бути лікарем або літати на літаку, ви можете зіткнутися з небезпекою, але все одно йти вперед, долаючи всі перешкоди. Ви — сильні, красиві, жалісливі і... ще багато-багато! Сьогодні ваше свято, з 8 березня!
Привітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий