понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для тітки

«Тьоті щастя я бажаю»
Тітці щастя я бажаю,
З восьмим березня вітаю!
Життя хай буде дуже яскравою,
Дарує класні подарунки –

Багато щастя і успіху,
Тільки щирого сміху,
Хай хороше прийде,
Найкраще – відбудеться!


«Тітка - близька людина»
Ти – мій близька людина,
І тобі бажаю
Бути счастливою навік,
Жити, проблем не знаючи.

Цей жіночий день нехай
Дарує тільки радість!
Нехай буде життя, як рай,
А любов – як насолода.


«Тьоті дорогою»
У восьме березня тітці дорогою
Бажаю багато щастя всією душею,
І якщо це свято настав –
Хочу, щоб він тебе відгородив

Від прикрощів і проблем будь-яких,
Цвіла усмішка на устах твоїх.
Нехай в життя тільки найкраще трапиться,
І оточують радісні обличчя!


«Тітка! Зі святом тебе!»
Тітка! Зі святом тебе!
Проживи все життя, люблячи!
Ніколи не сумуй,
Тільки радість обретай!

Будь ти завжди щаслива!
Нехай на довгі роки
Збережеться краса,
Нехай збувається мрія!


«Улюбленої тітки від племінниці»
Рідна, привітання приймай!
Нехай всі твої мрії здійсняться!
Бажаю я тобі – не сумуй,
Ще бажаю насолоджуватися життям!

Нехай посмішка на твоїх устах
8 березня землю осяває!
Нехай любов горить в твоїх очах!
Улюбленої тітки найкращого бажаю!


«Моя дорога, улюблена тітка»
Моя дорога, улюблена тітка,
Як весело ви і чудово живете!
Завжди вам бажаю такою залишатися –
Веселою, і часто, як раніше, сміятися.

Зуміти на роботі домогтися успіху,
Удачі утримувати синю птицю,
Любові справжньої, і вогненної пристрасті,
Бажаю я вам справжнього щастя!


«Дорогий тітці від племінника»
Бути племінником твоїм –
Це просто диво!
Щастя, бадьорості і сил
Бажати сьогодні буду!

І хай 8 березня
Краще трапиться!
В минулому залишається смуток,
Цілям – втілитися!


«З жіночим днем!»
У жіночий день тебе привітати
З задоволенням поспішаю:
Смс тобі відправити,
З жіночим днем! – тобі пишу.

Будь такою ж прекрасною,
Розумною, доброю, заводний.
Життя хай буде яскравою, пристрасної
Тільки для тебе одного!


«Улюбленої тітки»
Нехай у жіночий день в душі твоїй
Весна оселиться навіки.
В глибини життєвих морів
Нехай увіллються щастя річки.

Хай зустріне кожен день добром,
Любов'ю, радістю удачею,
Щоб ставала з кожним днем
Ти тільки красивішим і багатшим!


«Ти для мене рідна тітка»
Ти для мене рідна тітка,
У багатьох ти людей у пошані.
У восьме березня я бажаю,
Жити, ніколи проблем не знаючи,

Щоб самій ти стала багатою,
Щоб на мустангу роз'їжджала.
І щоб всі чоловіки хотіли
Дарувати подарунки без причини!


«Здоров'я, радості і щастя»
Хочу моєї улюбленої тітки
У восьме березня побажати,
Щоб шлях, яким ви йдете,
Не сміли зовсім забувати!

Здоров'я, радості і щастя,
Турбот навіки не знайти,
І жити справжньою любов'ю,
Від щастя у хмарах літати!


«Свою тітку я обожнюю!»
Свою я тітку обожнюю,
І ніколи не ображаю.
8 березня, жіночий день,
Хочу їй побажати скоріше,

Щоб молодою і красивою
Була ти, моя тітонька.
Нехай радіє, що є сили,
Душа твоя прекрасна!


«Моя улюблена тітка»
Тебе з натяжкою можна тіткою
Моя хороша, назвати,
Ти у мене завжди в пошані –
Хочу я щастя побажати.

Якщо відпочивати на Мальдівах,
Іль на Багамах, на крайняк.
Щоб ти завжди була щасливою,
І щоб міцним був твій шлюб!


«Літати, як птах»
Хочу я тітці щастя побажати,
Про головне від душі сказати.
Нехай саме хороше станеться,
Тобі бажаю я літати, як птах,

І зробити все встигла щоб справи,
І в жіноче свято відпочити змогла,
Хочу тобі побажати удачі,
І все буде чудово – обіцяти!
Вітальна відкритка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий