понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для тещі

«Небезпечно з тещами жартувати»
Небезпечно з тещами жартувати,
І я привітаю вас серйозно.
Бажаю дуже довго жити,
Я вас прошу про це слізно!

Мою кохану дружину
Ви так чудово виховали!
У восьме березня вас одну
Нехай біди обійдуть, печалі.


«У вас все буде просто клас!»
У восьме березня тещі дорогою
Бажаю я, удачі всією душею,
Нехай вам щастить,
І радість життя скоро до вас прийде.

Восьме березня – свято жінок,
Хто вірить тільки в щастя та успіх!
А тому, у вас все буде просто клас,
Ще раз, теща, вітаю вас!


«Теща ви - ну просто клас!»
Давно кипить вчений суперечка,
Відомої істини розбір:
На чому ж тримається земля,
Опора є у неї своя?

На намагнічених осях?
На трьох придуманих китах?
Один мудрець сказав, що все простіше:
Планета тримається на тещі!

І я під цим підпишуся,
Не вірить хтось оскаржить нехай!
Я з 8 березня радий привітати вас,
Адже теща ви - ну вищий клас!


«Щоб в житті не було образ»
Щоб в житті не було образ,
Щоб щастя було багато,
Щоб був завжди прекрасний вид,
Щоб не судили строго,

У восьме березня всією душею
Бажаю тещі щастя,
Нехай будуть радість і спокій,
Удача в житті вашої!


«Восьме березня десь поруч»
Восьме березня десь поруч,
Вже в повітрі воно витає,
Сьогодні мені треба привітати
Рідну тещу. Купую

Квітів букет, і їй вручаю,
І шоколадні цукерки –
І багато радості бажаю,
І дуже солодкого життя!


«Я побажаю міцного здоров'я!»
У восьме березня вам, друга мама,
Я побажаю міцного здоров'я!
І в житті залишатися самою-самою,
Частіше состраданье проявляючи!

Любите близьких, адже вони – опора,
Що вам в житті знадобиться!
Бажаю з щастям зустрітися скоро,
І тільки прагнути до найкращого!


«Улюбленої тещі»
Улюбленої тещі в день восьмого березня
Так хочеться побажати здоров'я,
Спокійного життя, але не без азарту,
Завжди свою сім'ю оберігати,

Щасливою бути по-жіночому, по-простому,
І бачити в цьому житті красу,
Все встигати, в роботі і вдома,
Щоб кожен день схожий на мрію!


«Тещі різні бувають»
Тещі різні бувають,
А моя-то краще всіх,
Нам з жінкою допомагає,
Нехай до вас прийде успіх!

Ви, як жінка, прекрасні –
Бажаю Вам розцвітати!
Жити красиво, яскраво, пристрасно,
Ніколи не сумувати!


«Зятів зовсім не вибирають»
Нічого немає в цьому світі простіше,
Чим привітати дорогу тещу.
Адже 8ое березня настало,
Море вам терпіння та сили!

Адже зятів зовсім не вибирають,
Тому бажаю спокою,
На обличчі посмішку зберігати,
Від проблем оберігати себе!


«З добром і любов'ю!»
Милою тещі дорогою
В день 8 Березня
Побажаю я з душею
Дорогих подарунків,

Уваженья від людей,
Щастя і здоров'я,
Найбільш світлих теплих днів
З добром і любов'ю!


«Для мене – друга мати»
Про тещ з зятями анекдотів
Можу з десяток розповісти.
Адже це правда для когось...
А для мене — друга мати

Моя найулюбленіша теща!
Хочу одне вам побажати:
Ви ставтеся до життя простіше,
Зі мною не варто воювати!


«Рідним ви стали людиною»
Все це навіть і не дивно,
Що ви – моя друга мама.
Рідним ви стали людиною,
Спорідненою душею навіки.

І якщо березня день восьмий
Наш календарик відрахував,
То це привід, щоб знову
Я тещу мамою назвав!


«Тещі від зятя»
Прекрасніше тещі не знайти –
І знайшлося в цьому немає!
Завжди мені з вами по дорозі,
Я ціную ваш рада!

8 березня побажати
Хочу успіхів вам!
Проблем не відати, лиха не знати,
І вірити лише мріям!
Вітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий