понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для внучки

«Я Хочу їй побажати»
Хочу я їй побажати,
Щоб ти не сміла сумувати –
Восьме березня – свято кращий,
Він для щасливих і вдалих,

Тобі він щастя принесе,
Тебе вперед він поведе!
Везіння, щастя, доброти,
Нехай збуваються мрії!


«Внучці від бабці і діда»
Нехай над тобою розкинутий крила
Любов, удача і мрія.
І як з рогу изобилья –
Багатство, радість, краса.

Нехай у цей прекрасний жіночий день
Привітають вірні друзі.
Повір, рідна, не марно,
Тобою пишаємося дід і я!


«Улюблена онучка»
Улюблена онучка наша,
Ось ти стала дорослою вже...
З роками стаємо старше,
А ти з кожним днем гарною!

Хай день цей березневий ясний
Відкриє любов і мрію.
А ти ставай все прекрасніше,
І вір ти в свою красу!


«Будь завжди веселою такий»
Бажаю внучці дорогою
Завжди веселою бути такою,
Усміхненою лише залишатися
І в цьому житті не здаватися.

Хочу я сказати –
Сумувати не варто і страждати.
Адже життя у нас зовсім одна,
Вона для радості дана!


«Улюбленою онучці»
З міжнародним жіночим днем!
Бажаю я любові і щастя,
Дарувати іншим своє тепло,
Подій в житті лише прекрасних!

Моєю улюбленою онучці
Нехай щастить завжди і всюди,
Здоров'я з кожним днем сильніше
І нескінченну радість буде!


«Нехай закрутить весна»
Нехай закрутить весна
В ароматі квітів,
І твоя краса
Не боїться років!

Я для внучки хочу
В цей святковий день,
Щоб все по плечу
Було в житті тобі!


«В день 8 березня будь щасливою!»
Онучка кохана моя,
У день 8 березня будь щасливою!
Радості величезної не тая,
Самої будь доброю та гарною!

Нехай мрія чарівна здійсниться,
Принесе удачу і тепло,
Хай серце добротою наповниться,
Щоб тобі завжди у всьому везло!


« Хочу тобі побажати удачі»
Восьме березня в життя твою увійшло –
Нехай все у внучки буде добре.
Нехай тобі удача прийде,
І радість лише за життя поведе.

Хочу тобі побажати удачі,
Щоб ти могла сподіватися і чекати,
І вірити – тільки краще прийде,
І тобі все, що хочеш, принесе!


«Моя ти улюблена внучка»
Моя ти улюблена внучка,
Живи і кохай без турбот!
Нехай ні єдина хмаринка
Не псує мрії небосхил!

Нехай цей день буде прекрасним,
День березня, за рахунком – восьмий.
І погляд ніжних очей твоїх ясних
Довіку не затягне сльозою!


«Улюбленою онучці»
Моєю улюбленою онучці
Бажаю вірних друзів,
У восьме березня, свято це,
Який краще за всіх на світі!

Хочу побажати удачі,
І щастя у житті знайти,
І нехай всі заздрять,
І в серці настає рай!


«Удачі, щастя побажаю!»
Дерева прокинулись, звірі, -
Всі чекають весняного подарунка.
До нас радість знову стукає у двері
Напередодні 8 березня.

І це привід, щоб знову
Слова для внучки прозвучали.
І в кожному цьому теплому слові
Удачі, щастя побажаю!


«Мою онуку вітаю»
Мою онуку вітаю я
У свято цей березневий особливий,
І щиро бажаю добра,
В житті все було відмінно!

І бажаю я не сумувати,
Молодість з тобою – і це щастя!
І можливостей не упускати,
І любити справжньою любов'ю!
Листівка з 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий