понедельник, 22 февраля 2016 г.

Привітання з 8 березня для свекрухи

«Хочу свекрухи побажати»
Хочу побажати свекрухи
Благополуччя сповна,
І ніколи не сумувати,
І пам'ятати – життя у нас одне!

Її в печалях проводити
Не варто в житті ніколи,
8 березня подарувати
Хочу вам щастя на роки!


«Про кохання хочу сказати»
Моя свекруха прекрасна і доглянута,
І на неї приємно подивитися –
Що це за красуня з гладкою кожею,
І просто так і хочеться дивитися!

У восьме березня я хочу без лестощів
Сьогодні про кохання своєї сказати,
Своєї другої мами, якщо чесно,
І варто жити, любити і процвітати!


«Моєї свекрухи дорогою»
Моїй свекрусі дорогою
У восьме березня багато щастя
Хочу бажати я всією душею,
Нехай йдуть геть напасті,

Прибуде з Вами нехай успіх,
І краса, і долголетье,
Нехай буде частіше чути сміх,
Хочу на вас завжди дивитися я!


«Душевного спокою бажаю»
Коли вперше назвала вас мамою,
Трохи незвично було мені.
Але ви – така солідна дама,
Гідні тільки кращого подвійно.

Весна стукає у вікно, вас вітає,
І кажу «спасибі вам за все.
Душевного спокою бажаю,
Нехай всі тривоги будуть ні з чим.


«Свекрухи від невістки»
Свекруха кохана моя,
Недарма мамою називаю –
І від душі скажу вам я,
Що вас люблю і поважаю!

Завжди дасте мені рада
Легко для правильного старту!
Свекрухи краще в світі немає!
Вітаю вас 8 березня!


«Моя улюблена свекруха»
Моя улюблена свекруха,
Нехай кров хвилює лише любов,
Інших хвилювань життя не знає,
Щоб жили яскраво, процвітаючи,

Вам від душі хочу бажати
Сумнівів в житті не впізнати,
Поменше усіляких турбот,
Нехай відпочинок і удача чекає!


«Я бажаю удачі багато»
Свекруха буває ідеальна –
Така ось дісталася мені,
Вона розумна, цілком реальна,
І ми з нею у світі, не у війні.

Бажаю я, удачі багато
У восьме березня всією душею,
Ідіть кращою дорогою,
І нехай вас чекає великий успіх!


«Від душі вітаю, дорога свекруха»
Від душі вітаю, дорога свекруха!
Нехай буде прекрасною будь-яка хвилинка,
Жіночий день хай несе і добро і любов,
І будь-яка проблема звертається в жарт.

Нехай квіти та подарунки поллються рікою,
І не буде смутку чи зневіри,
Запанує на серце чарівний спокій
І дні будуть справді лише золотими!


«Нехай найкраще прийде»
Хочу свекрухи милою побажати
У 8ое березня тільки процвітати,
Нехай краще лише з вами відбувається,
І все погане швидше проходить!

Нехай найкраще прийде,
Адже вас удача, вже точно знайде.
Хочу я вам від усієї душі сказати –
Все попереду, не треба сумувати!


«Нехай виконуються будь-які чудеса»
На 8 березня я мою свекруху
Від усієї душі сьогодні вітаю!
Нехай у серці кожну мить живе любов,
Вас в житті ніколи не залишаючи!

Нехай виконуються будь-які чудеса,
Нехай збуваються заповітні бажання!
Нехай дарують багато щастя небеса!
У 8е березня – геть усі разочарованья!


«Я вам обіцяю завжди розуміти»
Свекруха дорога, ви просто прекрасні,
Досить красиві і мислите ясно.
Я вам вдячна за будь рада –
У нього тільки хороше, життя секрет.

Я вас обіцяю завжди розуміти
Ви – наче друга, кохана мати.
Нехай багато здоров'я і щастя прийде
В день жіночий бажаю прожити без турбот!
Вітальні листівки з міжнародним жіночим днем

Комментариев нет:

Отправить комментарий